امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۴:۵۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 43980
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از روابط عمومی هیات استان  اردوی پنج روزه پینگ پنگ بازان استان سیستان و بلوچستان (شهرستان زاهدان) با حضور دو تیم از نونهالان و نوجوانان و سه تیم از استان خراسان جنوبی برگزار شد. در این اردو ضمن شرکت بازیکنان در جلسات بدنسازی و تمرینات مسابقات…

    CIMG4171

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از روابط عمومی هیات استان  اردوی پنج روزه پینگ پنگ بازان استان سیستان و بلوچستان (شهرستان زاهدان) با حضور دو تیم از نونهالان و نوجوانان و سه تیم از استان خراسان جنوبی برگزار شد.

    در این اردو ضمن شرکت بازیکنان در جلسات بدنسازی و تمرینات مسابقات دوستانه ای به صورت تیمی و دوره ای با حضور ۵ تیم برگزار که در نهایت تیم های خراسان جنوبی الف، ب، ث و الف و ب سیستان و بلوچستان،شهرستان زاهدان به ترتیب مقام های اول تا پنجم را بدست آوردند.

    در روز دوم مسابقات انفرادی با حضور ۱۶ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار که آقایان امیرحسین عباسپور و امیرحسین رفیعی مقام های اول و دوم و سینا احراری و حسین چمنی هر چهار بازیکن از خراسان جنوبی مقام های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

    در سومین روز ضمن حضور در تمرینات و جلسات بدنسازی مسابقات آزاد با حضور ۲۱ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار و آقایان امید و امیرحسین عباسپور از بیرجند اول و دوم و آقایان علیرضا چمنی و امیرحسین رفیعی از بیرجند سوم مشترک شدند.

    در روز چهارم مسابقات با شیفت صبح شهرستان بیرجند با حضور ۱۸ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار و آقایان یاسین و امیرحسین علیزاده از شهرستان زاهدان مقام های اول و دوم و علی بخشی و مسعود عبادیان از شهرستان بیرجند مشترکاً سوم شدند.

     

    روز پنجم نیز در تمرینات بدنسازی شرکت کردند . مسئولین برگزاری مسابقات : علیرضا عشقی – حسین رفیعی.

     

    مربی و سرپرست تیم شهرستان زاهدان : آقای سینا دانشور.

     

     

    مربی و سرپرست تیم بیرجند: حسین رفیعی

     CIMG4180

    CIMG4185

    CIMG4188

    CIMG4189

    CIMG4192

    CIMG4194

    CIMG4196

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان اردوی پینگ پنگ استان سیستان و بلوچستان در خراسان جنوبی‎"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب احمدی
      با سلام
      احتراما،تازمانی که با نام جعلی دیدگاههای خود را ارسال کنید قادر به انتشار آن نخواهیم بود.واقعا اگر دوست دارید مشکل پیگیری و آسیب شناسی گردد با نام و فامیل واقعی و شناخته شده وارد شوید.
      با تشکر

    2. فریبا قوامزاده گفت:

      با سلام و ارزوی توفیق برای این عزیزان که با اقدام های موثر اموزشی راه گشای بن بست های فعلی میشوند و امید را در قلبهای بازیکنان مناطق دوراز پایتخت نشین زنده میکنند … سفر های هزار کلیومتری با قدم اول شروع میشود اردو های منطقه ای با مربیان زحمتکش راه ارتقائ و همسطح سازی قهرمانان است .اغاز کار اکادمی های منطقه ای مبارک به پیشتازان این اندیشه و عمل… اقایان حمیدی و خزایلی

    3. a.ahmadi گفت:

      تشکر و قدر دانی از هیت پینگ پنگ استان خراسان جنوبی بخصوص آقای حسین رفیعی که خیلی زحمت واسه ما کشیدند


    تازه ترین اخبار