امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۷:۱۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44040
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات تنیس روی میز خوزستان که به تازگی برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شده است، گفت: قصد داریم باتوجه به جایگاهی که خوزستان در این رشته در کشور دارد، فعالیت بیشتری در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان داشته باشیم.       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حسین سلیمانی در…

    رییس هیات تنیس روی میز خوزستان که به تازگی برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شده است، گفت: قصد داریم باتوجه به جایگاهی که خوزستان در این رشته در کشور دارد، فعالیت بیشتری در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان داشته باشیم.

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حسین سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه‌خوزستان– اظهار‌کرد: قصد دارم طی چهار سال آینده علاوه بر توجه به رده های سنی خردسالان و نونهالان، توسعه علمی و کیفی داوران و مربیان استان را نیز مدنظر قرار دهم.

     

     

     

    وی عنوان‌کرد: باتوجه به مشکلات اقتصادی کشور نیز سعی‌مان بر این است که انگیزه بیشتری را برای فعالیت هیات‌های شهرستانی به وجود آوریم.

     

     

     

    رییس هیات تنیس روی میز خوزستان افزود: در این راستا می خواهیم از هیات‌های شهرستانی قدردانی کنیم. هم‌چنین با تعاملاتی که با این هیات‌ها خواهیم داشت، سعی می‌کنیم از بازیکنان برتر آن ها در اردوهای استان استفاده کنیم.

     

     

     

    وی به بخش بانوان اشاره کرد و گفت: خدا را شکر در این بخش رشد چشمگیری داشته‌ا‌یم. در یکی دو سال اخیر آن‌ها به خوبی تلاش کرده‌اند و خانم‌ها لیموچی و سلیمانی نیز برنامه های بسیار خوبی را برای این بخش تدوین کردند که نتیجه این زحمات این بوده است که ما شاهد هستیم بیشتر بانوان استان در رده‌های مختلف تیم‌ملی حضور دارند و چندی پیش نیز علوی برای سومین بار متوالی توانست عنوان قهرمانی کشور را به دست آورد.

     

     

     

    سلیمانی هم‌چنین در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات تنیس روی میز استان اظهارکرد: طی چهار سال گذشته ریاستم باتوجه به حمایت‌های خوبی که از سوی گرشاسبی (مدیرکل ورزش و جوانان استان) و کیانی‌زاده (معاون وی) از ما شد، توانستیم کارهای خوبی در بخش زیرساختی و بازسازی سالن مرکزی تنیس روی میز استان در اهواز انجام دهیم.

     

     

     

    وی بیان‌کرد: از دیگر برنامه های خوبی که هیات طی چهار سال گذشته به آن پرداخت، برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان استان و برپایی سمینار علمی و ارتقا سطح داوری و مربیگری بود.

     

     

     

    رییس هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: هم‌چنین طی این مدت بالاترین آمار حضور تنیسورهای خوزستانی را در تاریخ این رشته در مسابقات استانی داشتیم و برآیند زحمات تمام کسانی که در این رشته تلاش کردند، این شد که خوزستان طی چهار سال گذشته توانست جایگاه اول و یا دوم را بین هیات‌های استانی در کشور به دست آورد.

     

     

     

    وی خاطرنشان‌کرد: به هر حال مشکلات اقتصادی نیز در این میان وجود داشت که با یاری خدا و تلاشگران این رشته، توانستیم خوزستان را به جایگاه اصلی خود در سطح کشور که همان کسب مکان‌های برتر بود، برسانیم.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برنامه‌های ۴ سال آینده رییس ابقا شده‌ی هیات تنیس روی میز خوزستان"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب آقای احمدی
      با سلام
      احتراما، فرض را بر این بگذاریم که تمام حرفهای حضرتعالی درست ومنطقی باشد!اول چرا وبه چه دلیل خودتان را معرفی نمیفرمایید؟ دوم اینکه با این حرفها سعی دارید چه چیزی را ثابت نمایید؟قهرمانی وقهرمان پروری در شرایط فعلی در تمام کشور هیچ ربطی به هیچ یک از هیئتهای تنیس روی میز ندارد و این خانواده هااز قبیل پدران و برادران ودامادهاودر مجموع آقایان…هستند که قهرمانان وملی پوشان را در دامان خود وبه هزینه کاملا شخصی رشد و پرورش می دهند.
      وقتی شما قصد ندارید خودتان را معرفی فرمایید این حرفها راه به جایی نخواهد برد و ما را از فلسفه مطالبات برحق از هیئت تنیس روی میز استان دور می سازد و به حاشیه می برد.
      بهتر است از پنهان کاری دست برداریم و مردانه تر وبه قصد کمک به تنیس روی میز نه شخص یا دسته و گروه قدم برداریم.
      با تشکر


    تازه ترین اخبار