امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۴:۴۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44058
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی که سال گذشته به دلیل انجام مصاحبه با یک نشریه مورد غضب مسوولان فدراسیون پینگ پنگ قرار گرفت و از اردوی تیم ملی پینگ پنگ اخراج شد، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: مسوولان بازرسی از من درخواست کردند به دیدارشان رفته و…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی که سال گذشته به دلیل انجام مصاحبه با یک نشریه مورد غضب مسوولان فدراسیون پینگ پنگ قرار گرفت و از اردوی تیم ملی پینگ پنگ اخراج شد، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: مسوولان بازرسی از من درخواست کردند به دیدارشان رفته و در خصوص مسایل مختلف فدراسیون پینگ پنگ با آنان گفت و گو کنم، البته من نیز خود راغب بودم این جلسه برگزار شود.

    وی افزود: سال ها برایم این سوال بوده که آیا مسوولان ورزش بر فعالیت های مسوولان فدراسیون ها نظارتی دارند یا خیر که با مستقر شدن تیم بازرسی وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون پینگ پنگ پاسخ خود را گرفتم.

    نفر سوم پینگ پنگ ایران در رده بندی فدراسیون بین المللی پینگ پنگ در باره محور دیدارش با نمایندگان بازرسی در فدراسیون پینگ پنگ نیز گفت: هیچ صحبتی در این خصوص نداشته ایم، البته یک سری مسایلی هست که به طور حتم آن ها را به اطلاع مسوولان بازرسی می رسانم.

    بازیکن اسبق تیم ملی پینگ پنگ ایران در خصوص نتایج این تیم در مسابقه های پینگ پنگ قهرمانی آسیا در شهر پوسان کره جنوبی

    نیز گفت: به عنوان یک پینگ پنگی مسابقات را دنبال می کردم البته از همان ابتدا معلوم بود با توجه به میزان آمادگی ملی پوشان و غیبت تیم کره شمالی برای کسب عنوان هفتم یا هشتم به میدان می رویم.

    نوروزی در این ارتباط به گروه بندی تیم ها اشاره کرد و افزود: کمیته برگزار کننده پیش از رقابت ها سید هشتم را برای ایران در نظر گرفته بود و ما در همان جایگاه هم ایستادیم.

    به اعتقاد وی، اصلی ترین حریف ما در این رقابت ها تیم ملی پینگ پنگ هندوستان بود که ما سال ها از آن ها عقبیم و این بار نیز مغلوب این تیم شده و هشتم شدیم.

    به گفته وی، به این ترتیب تیم کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه در خوری نگرفت و قرار گرفتن در جایگاه هشتم که از قبل نیز پیش بینی شده شده بود، به هیچ وجه افتخار نیست که به آن بخواهیم ببالیم، اگر تیم هندوستان را شکست می دادیم و هفتم می شدیم می شد گفت حرکت روبه جلویی داشته و من نیز به عنوان یک پینگ پنگی به آن افتخار می کردم.

    نوروزی در پاسخ به عملکرد ضعیف بازیکنان در این مسابقات نیز اظهار داشت: تیم ملی پینگ پنگ به هیچ وجه برای این مسابقات آماده و تدارک نشده بود و بازیکنان با بدن های نا آماده به مسابقات اعزام شده و بدن هایشان همانطور که پیش بینی می شد، خالی کرد.

    نوروزی در باره شرکت در لیگ عراق نیز گفت: اصلا قرار نبود در این لیگ شرکت کنم اما با توجه به اینکه در دو سال گذشته هیچ اعزامی نداشته ام و در اردوهای برگزار شده رقابت های جهانی و آسیایی که فقط با پنج پینگ پنگ باز برگزار شد، شرکت نداشتم تصمیم به اعزام و شرکت در این لیگ گرفتم.

    وی، سطح لیگ عراق را مطلوب خواند و اظهار داشت: در لیگ عراق ۱۰ تیم شرکت دارند و علاوه بر بازیکنان ایرانی، تعدادی از پینگ پنگ بازان مصری در آن شرکت داشتند و سطح رقابت ها بالا بود.

    ملی پوش سابق پینگ پنگ کشورمان ادامه داد: در لیگ عراق در تیم حسینیه کربلا بودم و در مسابقه با رقبای ایرانی ام، مهران احدی و میدیا لطف الله نسبی که در تیم های دیگر عضویت داشتند، به پیروزی رسیدم.

    علاوه بر این برابر یکی از نمایندگان کشور مصر نیز به برتری رسیدم و هم اکنون این تیم در صدر جدول رده بندی این مسابقات است.

    وی در باره میزان قراردادش در این لیگ نیز گفت: قراردادم خوب بود اما فدراسیون پینگ پنگ برای صادر کردن مجوز بازی در عراق ۲۰ درصد قراردادم را تحت عنوان مالیات مطالبه و دریافت کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی: برای ادای پاره ای از توضیحات به مسوولان بازرسی وزارت ورزش به فدراسیون پینگ پنگ می روم"
    تازه ترین اخبار