امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۸:۰۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44065
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فدراسیون پیگیر خدمت سربازی نوشاد و نیما عالمیان نیست

     

     

    پدر نوشاد و نیما عالمیان گفت: فدراسیون پیگیر وضعیت خدمت سربازی پسرانم نیست و همه کارها را باید خودم انجام دهم.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رحمت عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص عملکرد نوشاد و نیما عالمیان در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا اظهار داشت: از نتایج اولیه نوشاد راضی نبودم و آن هم به این دلیل بود که بدنش هنوز آماده مسابقات آسیایی نبود اما رفته رفته روی فرم آمد و توانست نتایج خوبی بگیرد و در آخر نیز با شکست مقابل حریف قدرتمند چینی از رسیدن به جمع ۸ بازیکنان برتر بازماند.

     

    وی ادامه داد: نیما بسیار خوب در این مسابقات حاضر شد. او ضعف‌هایش را تا حدود زیادی برطرف کرده است و در این رقابت‌ها توانست حریف هنگ‌کنگی را که رتبه ۱۲ جهان را در گذشته در اختیار داشت، شکست دهد.

     

    پدر نوشاد و نیما عالیمان در خصوص اینکه روند آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضور در قهرمانی آسیا مساعد نبوده است، عنوان کرد: من خودم ۱۵ سال تنیس روی میز کار کرده‌ام و قهرمان کشور بوده‌ام. کسی که می‌خواهد در المپیک و مسابقات جهانی موفق ظاهر شود باید ابتدا بسترش را فراهم کنیم. باید ابزار داشته باشیم. تمام تیم‌ها با آمادگی کامل به مسابقات می‌آیند. چین با ۴۰ بازیکن وارد رقابت‌ها می‌شود و همه شرایط از جمله مربی بدنساز تغدیه و حریف تمرینی‌اش فراهم است اما برای ما این اتفاق هرگز نمی‌افتد.

     

    وی عنوان کرد: در حال حاضر تنها ورزشکاری که می‌تواند در جهان نام ایران را پرآوازه کند نوشاد عالمیان است. او یک نمونه است و باید حفظ و نگهداری‌اش کنیم و اینکه رنک ۴۰ دنیا را در اختیار دارد و در امید‌ها نیز جزو ۱۰ نفر اول بود اما متاسفانه حمایت نمی‌کنند. ما هم به عنوان شکوه و گلایه باید این انتقادها را انجام دهیم و دوستان هم باید انتقاد‌پذیر باشند. من این صحبت‌ها را تنها برای پیشرفت تنیس روی میز می‌گویم. متاسفانه ما قدر داشته‌های خود را نمی‌دانیم.

     

    رحمت عالیمان در پاسخ به این سوال که سرانجام وضعیت خدمت نوشاد و نیما به کجا رسید گفت: من به عنوان پدر این دو بازیکن تمام زندگی‌ام را برای موفقیت آنها گذاشته‌ام. من کار دولتی داشته‌ام اما به خاطر آنها انصراف دادم تا آنها بتوانند با درخشش خود کشورمان را در آسیا و جهان سربلند کنند. آنها به خاطر تنیس روی میز از درس‌هایشان هم افتاده‌اند و در دانشگاه هم مشکل دارند. متاسفانه کسی هم حمایت نمی‌کند. در حال حاضر تمام فکر و ذکر این دو بازیکن خدمت سربازی شده است و تمرکزشان را در تمرین از دست داده‌اند.

     

    وی در خصوص اینکه آیا نوشاد، نمی‌تواند سرباز قهرمان شود گفت: نوشاد موفقیت‌های بزرگی را برای کشورمان به ارمغان آورده است و باید هم این اتفاق بیفتد اما متاسفانه کسی به فکر حل این مسئله نیست و همه کارها را باید خودم پیگیری کنم. فدراسیون هم در این زمینه کمکی نمی‌کند.

     

    قهرمان سابق تنیس روی میز ایران در پایان عنوان کرد: نوشاد پتانسیل بسیار بالایی در تنیس روی میز دارد. ما تنها می‌خواهیم حریفان تمرین خوب برای او در نظر بگیرند. او زمانی می‌تواند چینی‌ها را شکست دهد که چند ماهی با آنان تمرین و زندگی کند. چین میلیون ها بازیکن دارد که همه آنها هم در سطح بالایی قرار دارد. کمترین خواسته ما برای ارتقاء سطح بازی او حضور حریف تمرینی است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رحمت عالمیان: داشته‌ها را حفظ نمی‌کنیم"
    تازه ترین اخبار