امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۲:۱۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44105
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اهداء میز های منحصر به فرد از طرف زارع پور به استان کردستان   در پی خضور آقای زارع پور در استان کردستان به جهت معارفه سرپرست هیئت استان در یک نشست خبری وبا حضور میر کل ورزش وجوانان استان و همچنین خبرنگاران و رسانه های محلی وملی ایشان قولهای مساعد زیادی را در راستای…

    اهداء میز های منحصر به فرد از طرف زارع پور به استان کردستان

     

    در پی خضور آقای زارع پور در استان کردستان به جهت معارفه سرپرست هیئت استان در یک نشست خبری وبا حضور میر کل ورزش وجوانان استان و همچنین خبرنگاران و رسانه های محلی وملی ایشان قولهای مساعد زیادی را در راستای پیشرفت این رشته در استان دادند که یکی از آنها اهدائ ۱۵ دستگاه میز تنیس روی میز با کیفیت بلا فاصله بعد از برگشتشان به تهران وافزایش حقوق مربیان استان بود.

    البته هر چند با تاخیر ولی بلاخره ایشان با اهدای میزهای کاملا منحصر به فرد بدون تور وپایه و اصولا غیر قابل روئیت! به قول خود عمل کردند میزهایی که گویا ایشان خود در دوران قهرمانی خود از آن استفاده می کردند!

    واینک بازیکنان ملی پوش استان هر روز با تصویر سازی ذهنی ودر حالت خلصه ودر رویای خویش بر روی این میزها مشغول به تمرین و سایه زنی ودعا گوی جناب رئیس بوده وحقوق مربیا ن به صورت چشمگیری نیزارتقاء یافته است.

    البته یکی دیگر از وعده های ایشان که ۴ سال است جامه عمل به خود پوشانده است تبدیل شدن خانه تنیس روی میز استان به آکادمی بود واینک بازیکنان و مربیان استان بدون اینکه خود بدانند در یک آکادمی بسیار مدرن و مجهز مشغول به تمرین بوده و آماده برگزاری اردوها ی بین المللی به جای کمپ اشلاگر است در اینجا جا دارد از زحمات این مدیر لایق و توانا تقدیر وتشکر کرده ولازم است علاوه بر اینکه وزارت ورزش ایشان را برای تصدی پست ریاست فدراسیون جهانی معرفی کند ،نام ایشان را نیز به عنوان چهره ماندگار درویترین افتخارات ورزش کشور ثبت کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اهداء میزهای منحصر به فرد از طرف زارع پور به استان کردستان!!!"
    1. میلاد گفت:

      به نام خدا

      باسلام

      به آقای زارع پور بگویید نیم نگاهی هم به استان های محروم که حتی سالن مناسب در حد معقول برای تمرین ندارند, بندازد. 🙂

      با تشکر


    تازه ترین اخبار