امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۱:۴۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44109
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: خودمان باید مشکلات اردو، سالن و خدمت سربازی را حل کنیم و فدراسیون در این زمینه هیچ کاری انجام نمی‌دهد.  عالمیان: فدراسیون پیگیر هیچ کاری نیست/ در پارک بدنسازی می‌کنیم!       به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،نیما عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی…

     

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: خودمان باید مشکلات اردو، سالن و خدمت سربازی را حل کنیم و فدراسیون در این زمینه هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

     عالمیان: فدراسیون پیگیر هیچ کاری نیست/ در پارک بدنسازی می‌کنیم!

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،نیما عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات خوبی بود و سطح بالایی داشت. رقابت در آسیا تفاوتی با جهان ندارد شاید هم سطحش بالاتر باشد. با تیم ایران هم با مسابقات خوبی که انجام دادیم توانستیم به هدف‌مان که حضور در بین ۸ تیم برتر بود، برسیم. این اتفاق پس از ۱۷ سال برای ایران افتاد.

     

    وی در خصوص عملکرد خود گفت: به گفته مربیان بازی‌های خوبی انجام دادیم توانستم نفر سوم تیم هنگ کنگ را که قبلا رنک ۸ دنیا را در اختیار داشت از پیش رو بردارم. مقابل کمال از هند نیز به تجربه این بازیکن بازی را واگذار کردم. البته در آن مسابقه هم پیش بودم، اما نشد.

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در خصوص اینکه گفته می‌شود نوشاد در ابتدا عملکرد خوبی نداشت، عنوان کرد: قبول دارم ابتدا بازی‌های خوبی را انجام نداد و آن هم به این دلیل بود که به دلیل تغییر ساعت نمی‌توانست بخوابد اما رفته رفته بهتر شد.

     

    نیما عالمیان در مورد شرایط فعلی خودش و برادرش نوشاد عنوان کرد: پس از بازگشت از کره جنوبی تمرینات خودمان را با نوشاد در بابل انجام می‌دهیم. صبح‌ها در پارک بدنسازی می‌کنیم! چون سالن نداریم و بعدازظهرها تمرینات تاکتیکی را انجام می‌دهیم. متاسفانه فدراسیون همکاری نمی‌کند و خودمان باید کارهایمان را انجام دهیم. در شهرمان هم سالن مناسبی نیست چه برسد به امکانات دیگر.

     

    عالمیان عنوان کرد: با این امکاناتی که ما داریم در آسیا نتیجه خوبی گرفتیم اما متاسفانه برخی می‌گویند نتیجه ایران معمولی بود. چه طور می‌شود بدون سالن، امکانات و اردو بخواهیم قهرمان آسیا شویم؟

     

    وی در خصوص اینکه گفته می‌شود ملی‌پوشان خودشان مایل بودند در ویلای پدر او تمرین کنند، گفت: در حالی که فدراسیون هیچ گونه همکاری را نداشت، پدرم برای برگزاری اردوی تیم ملی در بابل به همراه علیدخت سرمربی تیم زحمت زیادی کشیدند. همه چیز در خانه ما بود و فدراسیون به خودش زحمت نداد حتی یک تماس بگیرد تا شرایط اردو را جویا شود. فدراسیون کمترین امکانات که داشتن یک سالن است را نمی‌تواند فراهم کند چه برسد به امکانات دیگر.

     

    نفر دوم تنیس روی میز ایران در خصوص اینکه مشکل خدمت سربازی‌اش به کجا رسید، گفت: هنوز هیچ چیز معلوم نیست. به ما گفتند باید نامه بیاورید اما هیچکس پیگیر این کارها نیست و نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. ما برای موفقیت تنیس روی میز ایران تلاش می‌کنیم اما کسی به فکر حل مشکلات‌مان نیست. خودمان باید همه کارها را انجام دهیم. قبلا شرایط بهتری را داشتیم، اما در دو سال گذشته سختی‌های زیادی را کشیده‌ایم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نیماعالمیان: فدراسیون پیگیر هیچ کاری نیست/ در پارک بدنسازی می‌کنیم!"
    1. ضمن عرض ارادت به نیما عزیز با توجه به شرایط فعلی فدراسیون که کمترین توجه را به قهرمانان ندارد جرا با این فدراسیون همکازی میکنید حال که بازرسان وزارت ورزش درحال بازرسی از فدراسیون هستند مشکلاتتان را به گوش آنها برسانید تا شاید فرجی شود و این آقا را از ریاست فدراسیون برکنار کنند.


    تازه ترین اخبار