امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۴:۲۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44126
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: تمریناتم را بیشتر کردم تا موفق شدم در مسابقات قهرمانی آسیا به جمع ۳۲ بازیکن برتر برسم.  به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مریم صامت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: رقابتهای تنیس روی میز قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ کره جنوبی در سطح بالایی برگزار شد…

    ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: تمریناتم را بیشتر کردم تا موفق شدم در مسابقات قهرمانی آسیا به جمع ۳۲ بازیکن برتر برسم.

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مریم صامت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: رقابتهای تنیس روی میز قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ کره جنوبی در سطح بالایی برگزار شد و بهترین‌ها در این مسابقات شرکت کردند خوشبختانه موفق شدم به جمع ۳۲ بازیکن برتر برسم.

     

     

    وی ادامه داد: قبل از شروع مسابقات کره جنوبی مدت ۳ یا ۴ روزی را در تهران اردو داشتیم البته از آنجا که هر کدام از ملی‌پوشان در شهرهای محل اقامت خود و به صورت انفرادی تمرین داشتند نیاز مبرمی به اردو نداشتیم.

     

     

    صامت در خصوص رقابتهای دوبل بیان کرد: ترکیب تمی ملی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا ۳ نفر بود من بسیار دوست داشتم که در دوبل بازی کنم اما یار دوبل نداشتم فقط تیم ندا شهسواری و محجوبه عمرانی بازی کردند.

     

     

    عضو تیم ملی بانوان تنیس روی میز ایران به مسابقات جهانی فرانسه و خذفش در مرحله نخست اشاره کرد و در این باره گفت: در مسابقات فرانسه قرعه بسیار سختی داشتم با رویه حریفم نیز آشنایی نداشتم به همین دلیل باختم و زود از دور رقابتها کنار رفتم

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مریم صامت:با تمرین خود را به ۳۲ بازیکن برتر آسیا رساندم"
    تازه ترین اخبار