امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۱:۱۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44147
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان فولاد ماهان گفت: تا زمانی که سازمان لیگ فدراسیون برنامه دو هفته پایانی لیگ برتر بانوان را اعلام نکند، نمی‌توانیم برای تمرینات تیم برنامه‌ریزی کنیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فاطمه رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در سال ۹۲ دو هفته از…

    سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان فولاد ماهان گفت: تا زمانی که سازمان لیگ فدراسیون برنامه دو هفته پایانی لیگ برتر بانوان را اعلام نکند، نمی‌توانیم برای تمرینات تیم برنامه‌ریزی کنیم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فاطمه رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در سال ۹۲ دو هفته از مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان برگزار شده اما همچنان خبری از اعلام برنامه دو هفته پایانی لیگ نیست.

    وی با اشاره به تاخیر سه ماهه لیگ برتر تنیس روی میز بانوان بیان کرد: در جلسه کمیته سرداوران لیگ پیشنهاد شد که دو هفته پایانی لیگ برتر در ماه مبارک رمضان برگزار شود اما هنوز تصمیم گیری نهایی در این باره انجام نشده است.

    سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان فولاد ماهان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ سایر رشته‌ها در ماه مبارک رمضان تاکید کرد: تا زمانی که برنامه مسابقات اعلام نشود، نمی‌توانیم برای تمرینات تیم برنامه ریزی کنیم. وی با اشاره به وضعیت بازیکنان ملی‌پوش تیم ماهان بیان کرد: بازیکنان ملی‌پوش ماهان پس از اردوی مجارستان، در مسابقات جهانی شرکت کرده و پس از آن نیز در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده‌اند و از لحاظ آمادگی در وضعیت مناسبی به سر می‌برند.

    رجبی با اشاره به صدرنشینی تیم ماهان در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز ماهان گفت: تیم ماهان برای قهرمانی بسته شده است و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا این عنوان را به دست بیاوریم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان فولاد ماهان:پس از اعلام برنامه لیگ برای تمرینات برنامه‌ریزی می‌کنیم"
    تازه ترین اخبار