امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۴:۱۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44170
    ارسال خبر چاپ خبر
  • «نوشاد» باید از خدمت سربازی معاف شود!

    رحمت عالمیان نیازی به معرفی اضافی ندارد، پدر نوشاد و نیما عالمیان دو چهره شناخته شده تنیس روی میز ایران و آسیا که به تنهایی و بدون کمک، این دو قهرمان را تحویل جامعه ورزش داده است.

     

     

    «نوشاد» باید از خدمت سربازی معاف شود!

     

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از تهران پرس-گروه ورزش: رحمت عالمیان نیازی به معرفی اضافی ندارد، پدر نوشاد و نیما عالمیان دو چهره شناخته شده تنیس روی میز ایران و آسیا که به تنهایی و بدون کمک، این دو قهرمان را تحویل جامعه ورزش داده است.

     

     

     

    حالا رحمت عالمیان گلایه هایی در دل دارد. او که خود یکی از قهرمانان به نام این رشته در دهه ۶۰ به شمار می رفت، به عنوان یک کارشناس و قبل از مسابقات قهرمانی آسیا ناکامی تیم ایران را پیش بینی کرده بود.

     

     

     

    او که بدون هیچ منتی ویلای شخصی اش را در اختیار ملی پوشان و مربیان تیم ایران قرار داد تا اردوی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا را برگزار کنند، اکنون به قدری دلخور است که نتوانسته این ناراحتی را رسانه ای نکند.

     

     

     

    رحمت عالمیان چیز خاصی نمی خواهد، او نگران خدمت سربازی دو پسر قهرمان خود است که این روزها تمرکز نوشاد و نیما عالمیان، دو ملی پوش تنیس روی میز کشورمان را برهم ریخته است.

     

     

     

    حال باید پرسید آیا این خواسته زیادی است که حداقل نوشاد عالمیان معاف شود؟ با شناختی که از بطن ورزش تنیس روی میز داریم، این نتیجه به دست می آید که در حال حاضر فقط یک نفر قادر است نام ایران را در این رشته در جهان بلندآوازه کند؛ نوشاد عالمیان که به جرات محصول یک برنامه ریزی جامع و مدون نبوده و با همت و دلسوزی پدری قهرمان و استعداد خودش تا به اینجا پیش آمده است.

     

     

     

    به اعتقاد اغلب کارشناسان به دست آوردن رنکینگ ۴۰ دنیا و عنوان محبوب ترین پینگ پنگ باز آسیا به این راحتی ها حاصل نشده و بعید هم می دانیم حالا حالاها کسی غیر از نوشاد عالمیان بتواند آن را تکرار کند.

     

     

     

    چرا با وجود آگاهی از دلاوری های این قهرمان تنها و بی ادعا باز هم قادر نیستیم دغدغه های نوشاد عالمیان بابت خدمت مقدس سربازی را کاهش بدهیم؟

     

     

     

    این جوان یک پتانسیل و ظرفیت خیلی بالایی دارد که اگر زمینه های رشد وی درست و به جا فراهم شود، به راحتی می تواند شگفتی ساز و افتخارآفرین باشد، کما اینکه توانسته حریفان چینی و کره ای و… را شکست بدهد.

     

     

     

    به قول رحمت عالمیان، معاف شدن نوشاد حداقل خواسته یک پدر قهرمان برای آرامش فرزند قهرمانش در جهت افتخارآفرینی در میادین برون مرزی به نام ایران است و باید از سوی مسوولان ذی ربط مورد توجه قرار بگیرد. البته تا نظر این مسوولان ذی ربط چه باشد؟!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "درد دل پدر عالمیان را بشنوید:«نوشاد» باید از خدمت سربازی معاف شود"
    تازه ترین اخبار