امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۵:۱۲  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44210
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وان لیکین بازیکن تنیس روی میز چین  که سابقه سه بار قهرمانی در جهان را در کارنامه خود دارد این روزها برای بازنشسته شدن بر سر دوراهی قرار گرفته است. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، وان لیکین که بعنوان اسطوره تنیس روی میز جهان لقب گرفته است این روزها بر سر…

    وان لیکین بازیکن تنیس روی میز چین  که سابقه سه بار قهرمانی در جهان را در کارنامه خود دارد این روزها برای بازنشسته شدن بر سر دوراهی قرار گرفته است.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، وان لیکین که بعنوان اسطوره تنیس روی میز جهان لقب گرفته است این روزها بر سر یک دوراهی بزرگ برای بازنشسته شدن قرار گرفته است.

    در تیمهای ملی تنیس روی میز چین بازنشسته شدن در اکثر اوقات در سنین جوانی اتفاق می افتد و تیم تنیس روی میز چین تنها تیمی در جهان است که بازیکنان آن خیلی زود بازنشسته می شوند.

    وان لیکین بازیکن اسطوره ای چین که در کارنامه خود سه بار قهرمانی جهان را ثبت کرده است در سن ۳۵ سالگی با موضوع بازنشستگی روبرو شده که او را با تردیدهایی روبرو کرده است.

    خود وان لیکین می گوید : بخشی از حس درونی ام من را به ادامه بازی  تشویق میکند و بخش دیگری از این حس من را به بازنشستگی دعوت می کند و دقیقا همین امر باعث شده تا من بر سر یک دوراهی بزرگ برای یک نصمیم درست قرار بگیرم.

    گفتنی است این اسطوره جهان برابر نوشاد عالمیان تن به شکست داد واز دور مسابقات کنار رفت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمان سابق تنیس روی میز جهان وتردید برای بازنشستگی"
    تازه ترین اخبار