امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۶:۰۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44241
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     پس از تاخیر چند ماهه سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز برنامه دو هفته پایانی لیگ را اعلام کرد تا تیم فولاد ماهان از بلاتکلیفی خارج شود.   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز برنامه دو هفته پایانی مسابقات…

     

     untitled

    پس از تاخیر چند ماهه سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز برنامه دو هفته پایانی لیگ را اعلام کرد تا تیم فولاد ماهان از بلاتکلیفی خارج شود.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز برنامه دو هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تنیس را اعلام کرد.

     

    هفته قبلی این مسابقات در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شده بود و به دلیل حضور بازیکنان ملی‌پوش در رقابت‌های بین‌المللی و اردوی تیم ملی هفته‌های پایانی لیگ هر بار به بهانه‌ای به تاخیر افتاده بود.

     

    براساس برنامه جدید هفته‌های چهارم و پنجم لیگ برتر تنیس روی میز بانوان در روزهای بیست و چهارم مرداد ماه و یکم شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

     

    تیم تنیس روی میز بانوان فولاد ماهان نماینده تنیس روی میز استان اصفهان بر اساس برنامه در هفته چهارم مهمان تیم هیئت البرز بوده و در هفته پنجم نیز بانوان ماهانی میزبان تیم مس کرمان هستند.

     

    تیم تنیس روی میز بانوان فولاد ماهان سپاهان در حال حاضر با دوازده امتیاز در رده نخست لیگ برتر تنیس روی میز جای گرفته و شانس نخست قهرمانی در این مسابقات است.

     

    به گزارش فارس، هدایت تیم فولاد ماهان که برای نخستین بار در لیگ شرکت کرده را فاطمه رجبی برعهده داشته و بازیکنان سرشناسی در این تیم عضویت دارند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پس از تاخیر چند ماهه/ تیم تنیس روی میز ماهان از بلاتکلیفی درآمد"
    تازه ترین اخبار