امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۴:۲۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44246
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   هیئت نوپای تنیس روی میز استان تهران که رهبری آن برعهده ملی پوش استثنایی دوران نه چندان گذشته یعنی محمد بایرامپور قرار گرفته است این روزها کانون اخبار جالب و شنیدنی در تنیس روی میز کشور مبدل شده است. محمد بایرامپور به این دلیل که خود از خانواده اصلی و نخبه این رشته محسوب…

     

    untitled

    هیئت نوپای تنیس روی میز استان تهران که رهبری آن برعهده ملی پوش استثنایی دوران نه چندان گذشته یعنی محمد بایرامپور قرار گرفته است این روزها کانون اخبار جالب و شنیدنی در تنیس روی میز کشور مبدل شده است.

    محمد بایرامپور به این دلیل که خود از خانواده اصلی و نخبه این رشته محسوب می شود و رده های قهرمانی را از پایه و با سپری کردن سلسله مراتب طی نموده است یک پینگ پنگی سرد و گرم چشیده بوده که بخوبی وبا درایت و تسلط کامل بر امور این رشته نقش اساسی بازی می کند.

    درمدت کوتاهی که بایرامپور سکان هدایت بزرگترین هیئت تنیس روی میز کشور را عهده دار شده تقریبا بیشتر پیشکسوتان و ملی پوشان و مربیان و زحمت کشان این استان از طرق مخالف از قبیل گفته ها و شنیده ها و خصوصا مصاحبه ها نظر مثبت و اظهار خوشحالی خود را بیان گرده اند.اظهار نظرهایی که نمی تواند از جنس ریا باشد!

    بدون شک امروزه هیئت تنیس روی میز تهران بزرگ بعنوان مرکز توجه و تمرکز مجموعه تنیس روی میز کشور می رود با طرحها وایده های نوین و از همه مهمتر عملیاتی شده خود بعنوان الگویی برای اکثر هیئت های ورزشی کشور تبدیل گردد.

    طرح و ایده پرداخت مستمری برای قهرمانان برای اولین بار در سطح هیئتهای ورزشی مجموعه ورزش کشور از طریق بایرامپور پیشنهادو در نهایت با عملیاتی شدن این طرح که منجر به پرداخت مستمری به سه نفر از قهرمانان این هیئت شد میتوان از هیئت تنیس روی میز استان تهران بزرگ بعنوان اولین هیئت در تاریخ ورزش کشور نام برد که موفق به پرداخت مستمری به قهرمانان خود شده است.

    از بارزه های این هیئت موفق میتوان به جذب حداکثری وترد حداقلی ،عملیاتی شدن قولها و وعده های داده شده،تحت پوشش قرار دادن وپشتیبانی قشر کم درآمد و علاقمنداین رشته ،توجه و تجمع پیسشکسوتان و صاحب نظران و ملی پوشان سابق بصورت علمی و عملی،توجه به بسیجیان وزشکار و جانباز،طراحی و برنامه ریزی جهت کارهای اصولی و زیربنایی و کلان برای این رشته،پیگیری و دنبال کردن تعدد و ساخت سالن تنیس روی میز،

    و….

    درخاتمه باید به به رئیس هیئت تنیس روی میز استان تهران جناب آقای محمد بایرامپور تبریک گفته وبرای او آرزوی موفقیت هرچه بیشتر نماییم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هیئت تنیس روی میز تهران و وفا به وعده ها!"
    تازه ترین اخبار