امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۳:۳۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44323
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قبل از هر چیز به جناب آقای باقری که تازه به فدراسیون کاملا تخصصی تنیس روی میز تشریف آورده اند توصیه میگردد که منابع اطلاعاتی خود را در این رشته مورد بازنگری قرار دهند زیرا با این آمار و گفته ها و تطابق آن با واقعیات موجود زمین تا آسمان اشکال و تناقض بوجود می…

    Untitled

    قبل از هر چیز به جناب آقای باقری که تازه به فدراسیون کاملا تخصصی تنیس روی میز تشریف آورده اند توصیه میگردد که منابع اطلاعاتی خود را در این رشته مورد بازنگری قرار دهند زیرا با این آمار و گفته ها و تطابق آن با واقعیات موجود زمین تا آسمان اشکال و تناقض بوجود می آید.

    آیا جناب باقری اطلاع داشته و پاسخگو هستند که چرا از جمع ۱۲ نفره دختران در رنکینگ جهانی ۹نفراز آنان ستاره دار شده اند وبزودی از رده بندی جهانی خارج میگردند؟

    آیا جناب باقری پاسخگو هستند که دختران نوجوان و جوان بعنوان پشتوانه های تیم ملی بزرگسالان چرا و به چه علت نزدیک به یک سال است به هیچ مسابقه ای اعزام نشده اند؟

    آیا جناب باقری اطلاع دارند که شرط حضور در المپیک آینده دارا بودن رنکینگ زیر ۱۰۰ می باشد؟و نفر اول تیم ملی بانوان ایران در جایگاه ۴۶۱ رده بندی جهانی قرار دارد؟

    معلوم نیست جناب آقای باقری طبق کدام منبع شرایط آقایان را در این رشته با بانوان مقایسه نموده اند؟

    باید توجه داشت که باوجود اینکه در بخش آقایان سرمربی و دبیر و نائب رئیس و مربی بزرگسالان و جوانان و نوجوانان وجود دارد ده ها مشکل ودرد بی درمان وجود دارد حال اینکه وضعیت بانوان بدون نائب رئیس و از همه مهمتر با وضعیت شنیدنی برخی مربیان و…با عرض پوزش بدون صاحب گزارش می گردد!

    آقای باقری پاسخگو باشند که کمیته فنی بله کمیته فنی بانوان در فدراسیون تنیس روی میز شامل چه افرادی است؟

    چه کسانی باید از حق و حقوق بانوان دفاع نمایند؟حال که از خانم لیموچی نام برده اید بهتر نیست انصاف را رعایت کرده و واقعیات را برای افکار عمومی و رسانه ها اطلاع رسانی فرمایید؟؟؟

    خانم لیموچی چند بار به شماو یافدراسیون شما اعلام کرده است که اعزام تیم ملی بانوان باید با تعدادحداقل چهار بازیکن باشد و شما و فدراسیون شما به این خواسته علمی و منطقی وکاملا استاندارد هیچ پاسخی نداده اید و تیم ملی بانوان را صرفا با سه نفر یعنی کاملا غیر کارشناسی وفرمالیته به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام کرده اید؟

    آیا خانم لیموچی به شما و فدراسیون شما عنوان نکرده اند که باید از پشتوانه های تیم ملی در کنار تیم ملی بزرگسالان استفاده کنیم و شما و فدراسیون شما این خواسته را اجابت نکرده است؟

    البته شاید گزارشات خانم لیموچی را بعد از سانسور به حضرتعالی داده باشند؟

    از آقای باقری بعید است که حتی در آمار و ارقام خود به ایسنا نامی از نوجوانان و جوانان دختر نبرند؟

    آیا جناب باقری پاسخگو هستند که چرا نفر اول تیم ملی بانوان با رده بندی ۴۶۱ و نفر دوم با رده بندی ۵۱۷ و نفر سوم با رده بندی ۶۵۰ که البته ستاره دار شده و بزودی از رده بندی جهانی خارج خواهد شد !ونفر چهارم با رده بندی ۶۶۳ و نفر پنجم ۷۹۹ وباز هم ستاره دار باشد و از نفر پنجم به بعد رده بندی دختران حاضر در رنکینگ جهانی بالای رقم هزار باشد؟چرا و به چه علت این فاصله ها ایجاد شده؟دلیلش را لطفا وبقول خودتان بصورت کلان و یا علمی بیان فرمایید؟ البته همین ماجرا و یا بقولی فاجعه در بخش آقایان وجود دارد!

    از آقای باقری بعید است به اظهار نظرها و مصاحبه های برخی بازیکنان و…بسنده نمایند زیرا تاریخ و گذشت این سه سال و نیم نشان داده که چه بازیکنان و خانواده هایی که برعلیه فدراسیون و روند آن انتقاد واعتراض کرده اما بعد ازاصطلاحا چرب شدن سبیل شان همان ها در مصاحبه های خود از فدراسیون تعریف و تمجید کرده اند! پس بهتر است به این آمارها توجه نکرده و زیاد به آن دلخوش نباشیم!

    از جناب باقری در باره تمرین بازیکنان ملی پوش در خانه های خود سوال میکنیم که لطفا اطلاع رسانی فرمایید که کدام یک از مربیان محترم ملی شما توانسته اند یک بازیکن در حد تیم ملی تحویل دهند؟( تمنا واصرار داریم نام ببرید)!

    خوب بسیار پرواضح است که تمام ملی پوشان توسط افراد دیگری کشف و استعدا یابی شده و رشد و پرورش یافته و در روز مسابقه باید توسط یک شخص دیگر ارنج و راهنمایی گردند! تازه ای کاش مشکل فقط همین بود و با روح و روان ملی پوشان بازی نمیکردند!

    درخاتمه ما موافق این هستیم که وضعیت کلی ورزش بانوان در کشور تبعیضهای فراوانی دارد اما واقعیت غیر قابل انکار این است که ورزش بانوان در تنیس روی میز حتی از وضعیت عمومی ورزش کشور بسیار بدتروتبعیض آمیز تر است!

     

    مدیرسایت:(سید منصور علوی)

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نقدی بر پاسخ دبیر فدراسیون به مصاحبه ندا شهسواری"
    تازه ترین اخبار