امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۳:۴۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44343
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حاضرم در میدان اصلی بغداد هم مسابقه بدهم

    بازیکن تنیس روی میز کشورمان گفت: از آنجایی که در ایران مسابقه ای نداریم مجبور شدم به لیگ عراق با آن شرایط امنیتی پایین بروم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه بعد از مسائلی که سال گذشته برایم به وجود امد و مدتها از شرکت در مسابقات و حتی اردوی تیم ملی محروم بودم تصمیم گرفتم به لیگ عراق بروم و بدون در نظر گرفتن مسائل مالی فقط می خواستم خود را محک بزنم.

     

    وی ادامه داد: من در ۱۰ بازی دوم لیگ به تیم پیوستم و حضور موفقی داشتم و موفق شدم بسیاری از پینگ پنگ بازان ایرانی حاضر در لیگ عراق را نیز شکست دهم و تیممان اکنون در صدر جدول قرار گرفته است.

     

    نفر سوم پنگ پنگ ایران در رده بندی فدراسیون جهانی در پاسخ به این سوال که علت روی آوردن بازیکنان ایران به لیگ عراق چیست گفت: بازیکنان ایران تشنه رقابت هستند اما در شرایط فعلی در کشورمان مسابقه ای برگزار نمی شود، رقابتهای برون مرزی هم که مختص چند نفر به خصوص است و سایر پینگ پنگ بازان از این امکانات محروم هستند حتی اردوهای تیم ملی هم گزینشی شده است و اگر قبلا بیشتر بازیکنانی که اکنون در لیگ عراق بازی می‌کنند فرصت تمرین در اردوی تیم ملی را داشتند دیگر این امکان را هم از آنها گرفته اند و به همین دلیل حضور در لیگ عراق را غنیمت شمرده ایم.

     

    نوروزی افزود: کیفیت بازی پینگ پنگ بازان ایران نسبت به بازیکنان عراق بالاتر است و این نشان میدهد که آنها سرمایه گذاری می‌کنند تا سطح پینگ پنگ را در کشورشان ارتقا دهند.

     

    نوروزی به شرایط امنیتی پایین عراق اشاره کرد و در این باره گفت: پینگ پنگ بازان ایران به قدری به این رشته ورزشی علاقه مند هستند که حاضر می شوند شرایط امنیتی پایین عراق را تحمل کرده و به ‌آنجا بروند، مسابقات این دوره به میزبانی نجف برگزار شد حتی اگر رقابتها در میدان اصلی بغداد هم باشد به خاطر عشقی که به پینگ پنگ داریم مسابقه دادن را از دست نخواهیم داد.

     

    بازیکن تنیس روی میز در خصوص وضعیت فعلی خود اذعان داشت: در حال حاضر در لیست سیاه فدراسیون قرار گرفته ام و با وجود اینکه نفر سوم بازیکنان ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی هستم دو سال است که در هیچ مسابقه بین المللی شرکت نکرده ام البته خدا را شکر میکنم که با وجود این شرایط باز هم فاصله اندکی با نفر دوم رنکینگ که حضور در بسیاری از تورنمنت های برون مرزی را تجربه می کند دارم .

     

    وی خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی باید برنامه ریزی صحیحی داشته باشد و بداند که در پینگ پنگ جوانان مستعدی حضور دارند که در صورت اتکا به انها اینده درخشانی در انتظار این رشته ورزشی خواهد بود اما در شرایط فعلی تمام سرمایه گذاری ها روی یکی دو نفر خاص است که باعث می شود فشار زیادی روی این نفرات هم وارد باشد.

     

    نوروزی به کسب عنوان هشتمی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ کره جنوبی اشاره کرد و در این باره گفت: به نظر من بهتر بود فدراسیون به جای اینکه به کسب مقام هشتمی آسیا افتخار کند و به همین قانع باشد با برنامه عازم مسابقات قهرمانی آسیا می شد و نفرات دیگری نیز با آمادگی صد در صد همراه تیم به کره جنوبی اعزام می شد و بدون شک مقامی که به دست می آوردیم ششم یا هفتم بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی بعد از حضور در لیگ عراق:عاشق پینگ پنگ هستم و تشنه مسابقه!"
    تازه ترین اخبار