امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۵:۵۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44403
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خوزستانیها با دوملی پوش به مسابقات المپیک آسیایی جوانان در چین شرکت میکنند به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، مسابقات المپیک جوانان آسایی از ۲۶ مرداد لغایت ۱ شهریور در نانجینگ چین برگزار خواهد شد. تیمهای ملی جوانان پسر و دختر کشورمان در این مسابقات هرکدام با تعداد دو بازیکن در این مسابقات…

    Untitled

    Untitled

    خوزستانیها با دوملی پوش به مسابقات المپیک آسیایی جوانان در چین شرکت میکنند

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، مسابقات المپیک جوانان آسایی از ۲۶ مرداد لغایت ۱ شهریور در نانجینگ چین برگزار خواهد شد.

    تیمهای ملی جوانان پسر و دختر کشورمان در این مسابقات هرکدام با تعداد دو بازیکن در این مسابقات حضور خواهند داشت که قرار شده در بخش جوانان پسر متین لطف الله نسبی از کردستان و سروش امیری نیا از خوزستان ودر بخش دختران سیده زهرا علوی از خوزستان و فاطمه جمالی فر از البرز به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات شرکت نمایند.

    نکته قابل توجه حضور دو خوزستانی ویک کردستانی و یک البرزی در این مسابقات است که خوزستان با دارا بودن دونماینده بیشترین سهم را در این مسابقات دارا می باشد.

    این مسابقات تنها در بخش انفرادی برگزار خواهد شد و از دونفر اول پسران و دختران در المپیک جهانی جوانان که باز هم در سال ۲۰۱۴ در همین شهر چین برگزار خواهد شد به میدان خواهند رفت.

    گفتنی است برای مسابقات المپیک جهانی جوانان مقرر شده که از هر قاره چهار نفر یعنی دوپسر و دودختر بعنوان نمایندگان آن قاره ها شرکت نمایند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دو نماینده از خوزستان در المپیک آسیایی جوانان چین"
    تازه ترین اخبار