امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۸:۵۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44423
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برادران عالمیان با اعلام فدراسیون جهانی از حضور در رقابت‌های پروتور برزیل بازماندند.       به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رقابت‌های تنیس روی میز سانتوز برزیل از ۱۷ تا ۲۰ مرداد برگزار می شود. قرار بود نیما و نوشاد عالمیان به عنوان نمایندگان ایران در…

    برادران عالمیان با اعلام فدراسیون جهانی از حضور در رقابت‌های پروتور برزیل بازماندند.

     

     

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رقابت‌های تنیس روی میز سانتوز برزیل از ۱۷ تا ۲۰ مرداد برگزار می شود. قرار بود نیما و نوشاد عالمیان به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت ها حضور پیدا کنند اما فدراسیون جهانی اسامی پینگ پنگ بازان ایران را از فهرست شرکت کنندگان حذف کرد.

     

     

     

    ابراهیم علیدخت ، سرمربی تیم ملی پینگ پنگ مردان در این باره به ایسنا گفت: اگر شرایط مهیا شود، به این مسابقات می رویم اما هنوز کنار رفتن ملی پوشان از این رقابت ها قطعی نیست و تا چند روز آینده مشخص می‌شود.

     

     

     

    وی ادامه داد: قرار است،‌ پینگ پنگ بازان مجارستانی هم به ایران بیایند، ما اردوهای داخلی نیز داریم و با مشخص شدن این برنامه ها برای رفتن یا نرفتن به این پروتور تصمیم می گیریم. البته احتمال رفتن به این مسابقات کم است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برادران عالمیان به برزیل نمی‌روند"
    تازه ترین اخبار