امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۶:۲۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44430
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با برگزاری جلسه کمسته فنی فدراسیو ن تنیس روی میز وتصمیم گیری وانتصاب در باره نفر چهارم تیم ملی جوانان اعضای تیمهای اعزامی به  مسابقات آسیایی که در کشور قطر برگزار می شود مشخص شدند. اعضای تیم ملی جوانان به شرح زیر مشخص شد: ۱- سیده زهرا علوی(خوزستان)۲-صبا صفری(مازندران)۳-مهشید اشتری(خراسان رضوی)۴-مریم معظمی(البرز) اعضای تیم ملی…

    images

    با برگزاری جلسه کمسته فنی فدراسیو ن تنیس روی میز وتصمیم گیری وانتصاب در باره نفر چهارم تیم ملی جوانان اعضای تیمهای اعزامی به  مسابقات آسیایی که در کشور قطر برگزار می شود مشخص شدند.

    اعضای تیم ملی جوانان به شرح زیر مشخص شد:

    ۱- سیده زهرا علوی(خوزستان)۲-صبا صفری(مازندران)۳-مهشید اشتری(خراسان رضوی)۴-مریم معظمی(البرز)

    اعضای تیم ملی نوجوانان به شرح زیر مشخص شد:

    ۱-غزاله مولاطلب(البرز)۲-فاطمه جمالی فر(البرز)۳-مینا پور موسوی(البرز)

    اعضای کمیته فنی برای انتصاب نفر چهارم تیم جوانان دختر بین بهاره بابادی وند(خوزستان) و مریم معظمی (البرز) پس از جمع بندی امتیازات کسب شده در مسابقات، رای به انتصاب مریم معظمی داده و  وی  بعنوان نفر چهارم تیم ملی انتصاب گردید.معظمی با اختلاف یک گیم در این رای گیری انتصاب شد.

    صرفا جهت اطلاع:بهاره بابادی وند که از لحاظ سنی میتوانست در مسابقات برون مرزی در رده نوجوانان شرکت داشته باشد ودر کارنامه خود یک دوره مسابقه آسیایی در چین و حضور در دو اوپن جهانی عراق ولهستان را داشت  و از همه مهمترسال آخر حضور او در رده نوجوانان بود رای نیاورد و مریم معظمی از لحاظ سنی آخرین سال حضور در رده جوانان راسپری مینماید وسابقه حضور در اوپن عراق را در کارنامه داشت با اختلاف یک گیم بیشتر بعنوان نفر چهارم تیم ملی جوانان انتصاب گردید.

    این در حالی است که در چیدمان تیمهای نوجوانان و جوانان دختر، اعضای کمیته فنی رای به قوی تر بودن تیم پایه یعنی نوجوانان داده بودند!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعضای تیمهای ملی بانوان جهت حضور در مسابقات آسیایی چین مشخص شدند"
    تازه ترین اخبار