امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۶:۵۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۳۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲ | کد خبر : 44458
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،«سیما لیموچی» که پس از بازگشت رقابت های قهرمانی پینگ پنگ قهرمانی آسیا بلافاصله برای شرکت در اجلاس زنان «فیزو» به کازان روسیه رفته بود در گفت و گو با ایرنا افزود:درحال حاضر به غیر ازهندوستان سایر رقبای اصلی ما در آسیا همگی چشم بادامی هستند. وی در ادامه…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،«سیما لیموچی» که پس از بازگشت رقابت های قهرمانی پینگ پنگ قهرمانی آسیا بلافاصله برای شرکت در اجلاس زنان «فیزو» به کازان روسیه رفته بود در گفت و گو با ایرنا افزود:درحال حاضر به غیر ازهندوستان سایر رقبای اصلی ما در آسیا همگی چشم بادامی هستند.

    وی در ادامه تصریح کرد:تیم ما در رقابت های قهرمانی آسیا بازی های خوبی کرد و موفق شدیم تیم های ماکائو و قزاقستان را با نتایج مشابه ۳ بر ۱ شکست دهیم و با چهار پله صعود در جایگاه یازدهم قرار بگیریم.

    وی اضافه کرد:‌این درحالی است که ما در سال های گذشته توان رویارویی با این تیم ها را نداشتیم و شاید هم مقابل آن ها مغلوب می شدیم.

    البته لیموچی به غیبت اصلی ترین پینگ پنگ باز تیم قزاقستان دراین رقابت ها هیچ اشاره ای نکرد.

    با این همه وی احساس خطر کرده و می افزاید:فاصله ما با رقبای مان در حال کم شدن است و ما در این مسابقات با نتایج نزدیک آنان را شکست دادیم و این حاکی از آن است آنها نسبت به ما رشد بیشتری کرده اند و اگر ما با همین منوال پیش برویم به طور قطع بزودی به ما می رسند.

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشورمان در ادامه موفقیت های تیمش در این رقابت ها به برتری تیم دونفره کشورمان برابر تیم چین تایپه اشاره کرد و افزود:‌این برتری های مقابل تیم های قدرتمند به طوریقین درصورت توجه بیشتر قابل تکرار است.

    وی به همین دلیل خواستار تفکیک بودجه زنان و مردان در فدراسیون شد و گفت،ازاین طریق می توانیم برنامه های توسعه ای و پیشرفت در قسمت زنان را بیشتر کنیم.

    وی در ادامه قرار گرفتن تیم ملی ایران در جدول اصلی قهرمانی جهان ۲۰۱۳ فرانسه را از دیگر افتخارات زنان ایران عنوان کرد و تصریح کرد: ما دراین رقابت ها برای نخستین بار در جمع ۶۴ تیم برتر دنیا قرار گرفتیم و این خود افتخاردیگری برای کشور به حساب می آید که البته کمتر به آن توجه شد.

    لیموچی در ادامه درخصوص شرکت در اجلاس زنان فیزو نیز گفت:‌جلسه خوبی بود و برای ورزش زنان تصمیمات خوبی گرفته شد و درصورت اجرایی شدن به فراگیرتر شدن ورزش زنان کمک زیادی خواهد کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی پینگ پنگ زنان ایران:کسب عنوان پنجمی آسیا دوراز دسترس نیست"
    تازه ترین اخبار