امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۸:۳۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44462
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان اراک نتایج مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان بانوان این شهرستان را اعلام کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهین علی‌بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان بانوان اراک از ۲۲ تیرماه با حضور هفت تیم در سالن…

     

     

    مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان اراک نتایج مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان بانوان این شهرستان را اعلام کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهین علی‌بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان بانوان اراک از ۲۲ تیرماه با حضور هفت تیم در سالن تنیس روی میز خانه تنیس مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک آغاز شد که شب گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

     

    وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که در رده سنی آزاد و در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد، هفت تیم بزرگسالان الف و ب، نوجوانان الف و ب، بیماران خاص، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه اطهر در جدول دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم بزرگسالان الف، بزرگسالان ب و نوجوانان الف به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

     

    مسئول امور ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان اراک ادامه داد: در بخش انفرادی این مسابقات نیز ۳۷ بازیکن در یک جدول تک حذفی با یکدیگر مسابقه دادند که در پایان مریم چقا به مقام قهرمانی دست یافت، بتول شمس‌اللهی دوم شد و صدیقه صفری و آناهیتا افتخاری مشترکاً سوم شدند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان بانوان اراک اعلام شد"
    تازه ترین اخبار