امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۸:۳۵  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44490
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات جام رمضان به مناسبت هفته تامین اجتماعی با حضور ۱۶ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار و آقایان مجید درویشی و علی فوائدی اول و دوم و آیت الله کردان و عبدالله جهانبین مشترکاً سوم شدند.   مسابقات جام رمضان شیفت اوقات فراغت بین ۱۶ بازیکن به…

    CIMG4259

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات جام رمضان به مناسبت هفته تامین اجتماعی با حضور ۱۶ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار و آقایان مجید درویشی و علی فوائدی اول و دوم و آیت الله کردان و عبدالله جهانبین مشترکاً سوم شدند.

     

    مسابقات جام رمضان شیفت اوقات فراغت بین ۱۶ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار و آقایان محمد رستمی و محمد امین حاجی پور اول و دوم و امین احمد زاده و سید رضا فاطمی مشترکاً سوم شدند.

     

    مسابقات نوجوانان شهرستان بیرجند با حضور ۲۲ بازیکن برگزار و آقایان سینا احراری و علیرضا تهوری اول و دوم و علی بخشی و پویا احراری مشترکاً سوم شدند.

     

    مسابقات جوانان شهرستان بیرجند با حضور ۱۹ بازیکن برگزار و. آقایان امیرحسین عباسپور و سینا احراری اول و دوم و امیرحسین رفیعی مقام سوم را کسب کرد.

     

    مسابقات امید با حضور ۱۳ بازیکن برگزار شد و آقایان امیرحسین عباسپور و امیرحسین رفیعی اول و دوم و مهدی عشقی و علیرضا تهوری مشترکاً سوم شدند. مسئولین برگزاری مسابقات: علیرضا عشقی و حسین رفیعی

     CIMG4277 CIMG4278 CIMG4280 CIMG4284 CIMG4285

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پنج خبر از مسابقات جام رمضان شهرستان بیرجند – خراسان جنوبی‎"
    1. فریبا قوامزاده گفت:

      با سلام …امیدواریم که در بخش بانوان نیز این استان به سطح بالاتر ارتقائ یابد…با مدیریت جناب اقای حمیدی انتظارات از این هیات بیشتر است..


    تازه ترین اخبار