امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۲:۱۹  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44520
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مسعود ژاله رجبی رییس هیات تنیس آذربایجانشرقی گفت : عملکرد هیات تنیس روی میز آذربایجانشرقی بر ظرفیت سازی استوار است.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،وی در جلسه روساء هیاتهای ورزشی آذربایجانشرقی افزود : عناصر انسانی سرمایه های عظیمی رد هیات تنیس روی استان به شمار می آیند و از تمان…

     anaj1374655797VxSIZy_related

    مسعود ژاله رجبی رییس هیات تنیس آذربایجانشرقی گفت : عملکرد هیات تنیس روی میز آذربایجانشرقی بر ظرفیت سازی استوار است.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،وی در جلسه روساء هیاتهای ورزشی آذربایجانشرقی افزود : عناصر انسانی سرمایه های عظیمی رد هیات تنیس روی استان به شمار می آیند و از تمان نیروها و ظرفیت های انسانی و توان مربیان و بازیکنان در راه اعتلای ورزش تنیس روی میز به کار میگیریم.

     

     

    وی خبر از تهیه منشور تنیس روی آذربایجانشرقی داد و گفت : در این منشور بر بازیکن سازی ، درآمد زایی ، تقویت شهرستانها ، توجه به بخش بانوان ، علمی کردن ورزش و افزایش توان علمی مربیان و داوران تاکید شده است.

     

     

    مسعود ژاله رجبی در مورد وضعیت فعلی تنیس روی میز در شهرستانها اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالقوه در زمینه ی تنیس روی میز و همچنین حضور افراد متخصص در حوزه ی مربیگری و داوری ، و بازیکنان و پیشکسوتان مجرب در شهرستانها ضرورت آن وجود دارد تا در قالب مشارکت و کار تیمی و توزیع وظایف، این ورزش را بیش از پیش در این شهرستان گسترش داده و فعالتر کنیم.

     

     

    رییس هیئت تنیس روی میز استان برنامه های آتی هیئت استان برای ارتقای این ورزش را شامل برگزاری مسابقات در رده های مختلف سنی برای گروه بانوان و آقایان، گروه های دانش آموزی، دانشجویی، و سایر بخش ها، برگزاری کلاس های آموزشی برای ارتقا ی دانش فنی مربیان و داوران، مشارکت دادن بخش های مختلف شهرستان در امر تنیس روی میز، مهم تر از همه شناسایی استعدادهای خوب تنیس روی میز در شهرستان و معرفی آنها به تیم استان و تیم ملی در یک فرایند زمانی برنامه ریزی شده عنوان کرد.

     

     

    به گفته ی رییس هیئت تنیس روی میز استان مقرر شده است تا در صورت تصویب فدراسیون، میزبانی یکی از مسابقات کشوری در سال جاری به یکی از شهرستانهای استان واگذار شده و در تقویم این فدراسیون ثبت شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ژاله رجبی:عملکرد هیات تنیس روی میز آذربایجانشرقی بر ظرفیت سازی استوار است"
    تازه ترین اخبار