امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۵:۰۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44534
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برگزاری کاپ نوشاد عالمیان باحضور ستارگان جهان در مازندران. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،اداره کل ورزش وجوانان استان مازندران طی مکاتبه هایی در این باره با فدراسیون تنیس روی میز این پیشنهاد را اطلاع رسانی کرده که گویا با برگزاری آن موافقت بعمل آمده است. طبق اخبار موثق مقرر شده که در این…

    867415~1

    برگزاری کاپ نوشاد عالمیان باحضور ستارگان جهان در مازندران.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،اداره کل ورزش وجوانان استان مازندران طی مکاتبه هایی در این باره با فدراسیون تنیس روی میز این پیشنهاد را اطلاع رسانی کرده که گویا با برگزاری آن موافقت بعمل آمده است.

    طبق اخبار موثق مقرر شده که در این کاپ که به نام نوشاد عالمیان نام گزاری شده ۱۵ نفر از ستارگان تنیس روی میز جهان به همراه برخی قهرمانان کشور به میزبانی استان مازندران برگزار گردد حضور داشته باشند.

    بنا به همین گزارش  قرار است برگزاری این کاپ در اواخر مهرماه همزمان با آغاز هفته ورزش و جوانان به میزبانی بابلسر انجام شود.

    تاکنون اخباری در این ارتباط که آیا این مسابقات دارای رنکینگ جهانی می باشد یا خیر بدست نیامده است.

    گفتنی است که این اخبار در زمانی کسب شده است  که پدر و مربی نوشاد و نیما عالمیان به همراه نیما عالمیان در باره وضعیت تنیس روی میز کشور انتقاداتی انجام داده اند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری کاپ نوشاد عالمیان باحضور ستارگان پینگ‌پنگ جهان"
    1. رضوان گفت:

      سلام ایشالا مثل همیشه موفق میشن
      ولی کاش بانونن هم بتونن تماشاگر این بازیهش باشند

    2. سجادصفری آملی گفت:

      باسلام.این خبرصحت داردجلسه هماهنگی این مسابقه دیروز دراداره ورزش وجوانان استان مازندران برگزار شد.باتشکر

    3. پویا گفت:

      سلاو.نمیدونم کسی از مسوولین برگزاری این پیام رو می خونه یا بهش توجه میکنه یا نه ولی اگه امکان داشته باشه برگزاری این مسابقات در تهران بهتر نیست؟چون خیلی شاید نتونن از این مسابقات استفاده کنن و برای تماشا بیان چون اگر بازیکنان معروف شرکت داشته باشن قطعا فرصت خوبی برای علاقه مندان میتونه باشه که از نزدیک بازی هاشون رو ببینن.


    تازه ترین اخبار