امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۶:۱۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44539
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دور اول و دوم مسابقات لیگ باشگاه های گراش جام پاتلون دیشب، ۲ مردادماه، با صدرنشینی بانک ملت به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در دور اول مسابقات و در اولین مسابقه داروخانه لطافت توانست ۴ – ۱ آینده سازان را از پیش رو بردارد، بانک ملت توانست با درخشش…

    1374645732733510_orig

    دور اول و دوم مسابقات لیگ باشگاه های گراش جام پاتلون دیشب، ۲ مردادماه، با صدرنشینی بانک ملت به کار خود پایان داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در دور اول مسابقات و در اولین مسابقه داروخانه لطافت توانست ۴ – ۱ آینده سازان را از پیش رو بردارد، بانک ملت توانست با درخشش محمد حسینا ۴ – ۲ تاسیسات آب و گاز عظیمی را شکست دهد و در آخرین مسابقه دور اول مسابقات که از حساسیت بالایی برخوردار بود و  ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه به طول انجامید ستاره آبی و شهدا گمنام تن به تساوی ۳ – ۳ دادند.

    در دور دوم مسابقات این بار نیز تیم بانک ملت با درخشش بازیکنان نوجوان خود توانست ۴ – ۰ داروخانه لطافت را شکست دهد و با ۶ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار گیرد. در دیگر بازی دور دوم ستاره آبی ۴ – ۰ آینده سازان را وادار به شکست کرد و در آخرین بازی شب اول مسابقات شهدای گمنام توانست با نتیجه ۴ – ۱ مقابل تاسیسات آب و گاز عظیمی به پیروزی برسد و با یک امتیاز دور اول مسابقات با ۴ امتیاز در رتبه سوم قرار گیرد.

    دور سوم و چهارم مسابقات امشب راس ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد و ستاره آبی به مصاف داروخانه لطافت می رود، شهدای گمنام در یک بازی حساس رو در روی بانک ملت صدرنشین قرار می گیرد و آینده سازان و تاسیسات آب و گاز عظیمی به مصاف هم می روند.

    به دلیل کیفیت بالای لیگ تنیس روی میز شهرستان گراش بازیکنانی همچون سینا زارع، محمدمهدی جلیلی، حمیدرضا و عبدالهادی موغلی،میلاد عباس زوج، حمید یوسفی، ایمان چمن آرا، علی کاظمی، محمد حسینا و عباس خواستار از بازیکنان مقام آور در مسابقات کشوری در این دوره از لیگ مسابقات حضور دارند.

    گزارش تصویری این بازی‌ها را از لنز دوربین یعقوب وفائی‌فرد و خبرنگار رویدادشهر ببینید. جدول مسابقات نیز در انتها درج شده است.

    رتبه

    نام تیم

    بازی

    بازی برده

    بازی باخته

    تساوی

    امتیاز

    گیم برده

    گیم باخته

    تفاضل

    ۱

    بانک ملت

    ۲

    ۲

    ۶

    ۸

    ۲

    ۶ +

    ۲

    ستاره آبی

    ۲

    ۱

    ۱

    ۴

    ۷

    ۳

    ۴ +

    ۳

    شهدای گمنام

    ۲

    ۱

    ۱

    ۴

    ۷

    ۴

    ۳ +

    ۴

    داورخانه لطافت

    ۲

    ۱

    ۱

    ۳

    ۴

    ۵

    ۱ –

    ۵

    تاسیسات آب و گاز عظیمی

    ۲

    ۲

    ۰

    ۳

    ۸

    ۵ –

    ۶

    آینده سازان

    ۲

    ۲

    ۰

    ۱

    ۸

    ۷ –

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بانک ملت در صدر لیگ باشگاه های تنیس روی میز گراش"
    تازه ترین اخبار