امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۰:۳۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44559
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات پینگ پنگ جام رمضان شیراز امسال هم با شور و حال همیشگی بمدت دو شب در روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه بعد ازمراسم افطار و با شرکت دوازده تیم شامل مدارس پینگ پنگ معالی آباد و پردیس ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و تیم های طارخ ، یاران، امید ،…

    Untitled

    مسابقات پینگ پنگ جام رمضان شیراز امسال هم با شور و حال همیشگی بمدت دو شب در روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه بعد ازمراسم افطار و با شرکت دوازده تیم شامل مدارس پینگ پنگ معالی آباد و پردیس ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و تیم های طارخ ، یاران، امید ، دیوان محاسبات ، پیشکسوتان و پرنیان فارس بصورت دو حذفی از ساعت ۲۱ و پس از تلاوت قرآن و با نظم و شکوه خاص خود برگزار شد.

     

    به گزارش پایگاه نخصصی پینگ پنگ کشور،در نهایت پس از انجام ۲۰ بازی تیمی ، مدرسه پینگ پنگ پردیس ۱ متشکل از آقایان روئین تن ، عبادی پور و ارجمندی با قدرت و اقتدار بدون باخت به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند در طرف مقابل تیم پرنیان فارس متشکل از آقایان زارع ، امراء و حشمتی تنها با یک باخت مقابل پردیس ۱ دیگر فینالیست این مسابقات بودند که بر اساس برنامه ریزی مدون هیأت مقرر گردید در تاریخ ۱۵ مردادماه مسابقه فینال برگزار و قهرمان این دوره از مسابقات مشخص گردد . مقام سوم این دوره از مسابقات را مدرسه پینگ پنگ معالی آباد متشکل از آقایان مسعود یعقوبی، محمود ریزبند و مهدی خزائی و به مربیگری آقای مسعود یعقوبی به خود اختصاص داد . وتیم های طارخ ، یاران و پردیس ۲ موفق به کسب مقام های چهارم تا ششم گردیدند.

     

    این دوره از مسابقات توسط سرداور ارزشمند و توانای کشور آقای محمود رهیده و با کمک داوران آقایان کلینی ، متحد ، اسدالله زاده ، مقیمی ، رجائی و بحرانی برگزار گردید.

    Untitled2

     

    از نکات قابل توجه و جلوه های ویژه این دوره از مسابقات میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

     

    – در این دوره با توجه به شرکت بازیکنان سرشناسی همچون روئین تن ، احمد عبادی پور از تیم پردیس ۱ و سینا زارع و علیرضا امراء از پرنیان فارس و مسعود یعقوبی و محمود ریزبند از مدرسه پینگ پنگ معالی آباد و قاسم طارخ ، مهدی جلیلی ، مهدی ثابت ، هادی موغلی ، حمید یوسفی ، مسابقات از لحاظ فنی سطح بسیار خوبی برخوردار بود.

     

    – حضور پیشکسوتانی چون حسن دهقان ، حمید روزبهی و مهرداد مهرجو باعث ایجاد نشاط و انگیزه مضاعف در بین نوجوانان و بازیکنان گردیده بود.

     

    – محمد علی روئین تن بازیکن مطرح استان و کشورمان از مدرسه پینگ پنگ پردیس ۱ بدون باخت و چهره برتر این مرحله از مسابقات بود که نشان از آمادگی کامل او دارد که جا دارد در اینجا از زحمات بی دریغ مربی ارزشمند کشورمان آقای میعاد مکیف که با تلاش بی وقفه خود این قبیل از بازیکنان را در این اوج آمادگی نگه می دارند تشکر نمائیم.

     

    – حضور پنج تیم از مدرسه پینگ پنگ پردیس به مدیریت آقای مرتضی ارجمندی مربی و داور فعال نشانگر علاقمندی و پشتکار ایشان جهت رشد و ارتقاء کیفی و فنی علاقمندان این رشته می باشد و جای تقدیر دارد.

     

    – وجود بازیکنان خارج از استان آقایان عبادی پور ، امراء ، ریزبند در این دوره از مسابقات باعث گرمی و بالا رفتن سطح فنی مسابقات گردیده بود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ پنگ فارس/فینالیست های جام رمضان مشخص شدند"
    1. مهدی عرفانی گفت:

      سلام
      با آرزوی قبولی طاعات و عبادات
      همگی خسته نباشید
      دوست داشتم در توضیحات این خبر اسامی معروف دیگری هم مانند آقایان میعاد مکیف – میرپور – تهرانی – مسعود و …. نیز دیده می شد .
      یادشان خوش


    تازه ترین اخبار