امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۸:۲۳  آخرین بروزرسانی : مرداد ۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44568
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ادامه و استمرار شرایط فعلی باعث افت پینگ پنگ کشور خواهد شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رئیس هیئت پینگ پنگ استان با بیان این مطلب گفت: شرایط بد مالی باعث شد تا فدراسیون در بخش بانوان هیچ مسابقه قهرمانی کشور را برگزار نکند و رقابت های این بخش فقط در بخش آزاد…

    ادامه و استمرار شرایط فعلی باعث افت پینگ پنگ کشور خواهد شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رئیس هیئت پینگ پنگ استان با بیان این مطلب گفت: شرایط بد مالی باعث شد تا فدراسیون در بخش بانوان هیچ مسابقه قهرمانی کشور را برگزار نکند و رقابت های این بخش فقط در بخش آزاد و رده بندی با هزینه شخصی ورزشکار برگزار می شود.

     

    «حمیدی» افزود: در بخش آقایان هم قرار است مسابقات قهرمانی کشور فقط در بخش خردسالان و نونهالان برگزار شود و اگر بودجه لازم در اختیار فدراسیون قرار نگیرد احتمال برگزار نشدن این رقابت ها نیز وجود دارد.

     

    وی با اشاره به تاثیر این شرایط بر پینگ پنگ استان ادامه داد: در ۵ سال گذشته هیچ کمک مالی از فدراسیون دریافت نشده است و از کمک اداره کل ورزش و جوانان هم خبری نیست، از طرفی وسایل مورد نیاز ما با افزایش قیمت روبه رو بوده به نحوی که در حال حاضر برای هر عدد توپ ۳۵ هزار ریال باید پرداخت کنیم و این شرایط باعث کاهش توان ما از اعزام ها خواهد شد.

     

    به گفته وی، این مورد در شرایطی است که خانواده ها نیز هزینه یک یا ۲ اعزام را می توانند تقبل کنند ولی با همه مشکلات سعی ما بر این است که در مسابقات پیش رو حضور داشته باشیم.

     

    وی تصریح کرد: از ابتدای فعالیت هیئت پینگ پنگ استان ۱۲۰ اعزام به مسابقات انجام شد که ۹۰ مورد آن مسابقات آزاد بود که باید با هزینه شخصی انجام می شد ولی همه آن ها با کمک هیئت محقق شد و فقط آخرین اعزام ما با هزینه خانواده ها انجام شد.

     

    «حمیدی» افزود: البته به ورزشکاران اعلام شد در مسابقات آزاد به شرط حضور ورزشکار در جمع ۱۰ نفر برتر همه هزینه های وی پرداخت می شود.

     

    به گفته وی، در حال حاضر به جز آرین شهر و خضری دشت بیاض همه شهرستان ها و شهرهای استانی دارای هیئت های فعال هستند.به گفته وی، حدود ۱۰۰ نفر در کلاس های اوقات فراغت هیئت در بیرجند فعالیت می کنند و کلاس های تمرینی برای همه رده های سنی برگزار می شود، برای بازیکنان که قرار است در مسابقات کشوری حضور یابند نیز ۶ جلسه تمرین با حضور مربی مجرب برگزار می شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس هیئت خراسان جنوبی:ادامه شرایط فعلی افت پینگ پنگ کشور را به دنبال خواهد داشت"
    تازه ترین اخبار