امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۲:۰۸  آخرین بروزرسانی : مرداد ۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44670
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هفته ششم لیگ برتر تنیس روی میز شهرستان مهریز با برگزاری ۵ دیدار پایان یافت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در نخستین بازی این هفته ابتدا تیم پرده پردیس به مصاف کانون جواد الائمه رفت و با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری دست یافت. پس از آن تیم مبلمان تکنوچوب با تیم موسسه…

    IMG_3471

    هفته ششم لیگ برتر تنیس روی میز شهرستان مهریز با برگزاری ۵ دیدار پایان یافت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در نخستین بازی این هفته ابتدا تیم پرده پردیس به مصاف کانون جواد الائمه رفت و با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری دست یافت. پس از آن تیم مبلمان تکنوچوب با تیم موسسه کوثر رقیه رودررو شد و توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد این تیم بگذرد. تیم های شهیدان گمنام و بیمه ملت با همین نتیجه به ترتیب از تیم نمونه دکتر زارعزاده و تالار سبز شکست خوردند.

    نونهالان شگفتی ساز شدند!

    اما در بازی پایانی این هفته دو تیم پایگاه سیدالشهدا و نونهالان مهریز به مصاف هم رفتند. در حالیکه پیش بینی می شد تیم پایگاه سیدالشهدا به راحتی از سد نونهالان عبور کند، اما همه چیز جور دیگری پیش رفت.

    نونهالان مهریز با جسارت و جنگندگی پا به میدان گذاشتند و خیلی زود در همان بازی اول امیرطه لجه بازیکن نونهال شهرستان با ارائه یک بازی جذاب توانست مصطفی زارع بیدکی را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و شگفتی نخست را رقم بزند.

    IMG_3474

    در بازی دوم محمدحسین دهقان از تیم نونهالان با نتیجه ۳ بر صفر از وحید حاضری از تیم پایگاه سیدالشهدا شکست خورد.

    در بازی سوم که به صورت دوبل برگزار شد، آقایان حجت دهقان و محمدحسین دهقان با نتیجه ۳ بر ۱ از زارع بیدکی و حاضری شکست خوردند. نکته جالب این بازی، بازی حساب شده و فوق العاده ی دو نونهال شهرستان بود که پا به پای حریف به رقابت پرداختند و با نتایج نزدیک و صرفا به دلیل کمبود تجربه گیم ها را واگذار کردند.

    بازی چهارم نیز بین آقایان زارع بیدکی از پایگاه سیدالشهدا و محمدحسین دهقان از تیم نونهالان برگزار شد که در آن دهقان با وجود ارائه یک بازی خوب و زیبا، باز هم با نتیجه ۳ بر ۱ از زارع بیدکی شکست خورد و بازی ۲ تیم نیز با نتیجه ۳ بر ۱ به سود پایگاه سیدالشهدا پایان یافت.

    به هر نحو، درست است که تیم نونهالان مهریز در این بازی شکست خورد، اما کار ارزشمند نونهالان شهرستان در ارائه بازی های جذاب، حساب شده و منطقی را نمی توان نادیده گرفت.

    در پایان هفته ششم تیم مبلمان تکنوچوب همچنان با ۱۲ امتیاز پیشتاز است. تیم تالار سبز با ۱۱ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم های نمونه دکتر زارعزاده و پرده پردیس با یک بازی کمتر و ۱۰ امتیاز در رده سوم ایستاده اند.

    untitled

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارشی از تنیس روی میز مهریز"
    تازه ترین اخبار