امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۲:۵۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44676
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات بوشهر: این انتخاب کاملا غیر قانونی بود عنوان نخبه ورزشی برای احتشام زاده بدون موافقت رووسای هیات ها بوده است چندی پیش مجید احتشام زاده به عنوان نخبه ورزشی فدراسیون تنیس روی میز اعلام شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از  خبرنگار بانک ورزش، در متن این خبر که در…

    رییس هیات بوشهر: این انتخاب کاملا غیر قانونی بود

    عنوان نخبه ورزشی برای احتشام زاده بدون موافقت رووسای هیات ها بوده است

    چندی پیش مجید احتشام زاده به عنوان نخبه ورزشی فدراسیون تنیس روی میز اعلام شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از  خبرنگار بانک ورزش، در متن این خبر که در سایت فدراسیون منتشر شده، چنین آمده است که این انتخاب در مجمع سالانه فدراسیون اتخاذ شده است. همان طور که همه اهالی ورزش می دانند، اخذ هرگونه تصمیمی در مجامع فدراسیون ها منوط به کسب موافقت از سوی رووسای هیات های استانی کشور دارد.

    حال آنکه برای چنین تصمیم مهمی در قالب فدراسیون پینگ پنگ این قانون عملی نشده است. سیروس صادرپور، رییس هیات استان بوشهر در این باره گفت: اصلا چنین مساله این در مجمع مطرح نشده که ما بخواهیم بع آن رای آری داده و یا مخالفت کنیم. البته این مساله هم امری طبیعی است، چرا که رییس فدراسیون همیشه عادت دارد بدون مشورت با ما این تصمیمات را بگیرد. اما این کار کاملا غیر قانونی بود.

     

    علاوه بر صادرپور، رووسای هیات های استان های شیراز، خراسان شمالی و جنوبی، آذربایجان، مازندران و کرمان هم این مساله را تایید کردند.

     

    اما نکته جالب زمانی مشخص می شود که بدانیم رییس مجامع فدراسیون، معاون وزیر ورزش، یعنی حمید سجادی است. حال این مساله که سجادی تا چه حد در جریان این امور قرار داشته، خود نیز جای سوال دارد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "انتخابی غیر قانونی در مجمع پینگ پنگ"
    تازه ترین اخبار