امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۲:۳۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44682
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فدراسیون تنس روی میز ایران به شدت مصاحبه های ملی پوشان را کنترل می کند

    untitled

    فدراسیون تنس روی میز ایران به شدت مصاحبه های ملی پوشان را کنترل می کند

     

     

     همیشه شنیده هایی مبنی بر اینکه مسوولان برخی از فدراسیون ها، مصاحبه ها و اظهار نظرات ورزشکاران خود را زیر نظر دارند، عنوان می شد، اما این سیاست در فدراسیون تنیس روی میز ایران، رنگی تندتر به خود گرفته است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از  خبرنگار بانک ورزش، نیما عالمیان ملی پوش تیم ملی تنیس روی میز، پس از مسابقات قهرمانی آسیا مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری های رسمی انجام داد که در آن به سرمربی تیم و هم چنین مدیریت فدراسیون انتقاد کرد. در آن مصاحبه چنین عنوان شده که فدراسیون هیچ کاری با ما ندارد و ما در پارک های شهرمان بدنسازی می کنیم.

    هم چنین در این مصاحبه ذکر شدخ که با این وضعیت نمی توان انتظار چندانی از مقام های ما در رقابت های بین المللی داشت.

    اما با گذشت کمتر از یک هفته، نیما مجددا مصاحبه ای با یک خبرگزاری دیگر انجام داده که به نقض گفتار خود پرداخته و از رتبه هشتم ایران در مسابقات آسیایی ابراز خرسندی کرده است.در شرایطی که نیما و نوشاد قطب اصلی اعزام های فدراسیون را تشکیل می دهند، چنین برخوردهایی نشان دهنده خط دهی فدراسیون به بازیکنان است. شاید اگر این مصاحبه از سوی هر بازیکن دیگری انجام می شد، حالا او هم سرنوشتی همچون افشین نوروزی را داشت.

    این در حالی است که پیش از این هم شایبه هایی مبنی بر اینکه سخنگوی فدراسیون همیشه در اردوها درباره مصاحبه های ملی پوشان زنگ خطرهایی را به وجود می آورد و گوشزد می کند، وجود داشت. حتی این سیاست ها تا حدی پیش رفته که ملی پوشان با خط قرمز رسانه ای مواجه هستند و اجازه مصاحبه با هر رسانه ای را ندارند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خط قرمزهای رسانه ای برای ملی پوشان پینگ پنگ"
    1. امین میرالماسی گفت:

      سلام جناب اقای علوی ، در مصاحبه اول نیما هیچ اشاره ای به اینکه مقام هشتمی ایران رتبه بدی برای تیم ملی ایران در مسابققات اسیایی به حساب می اید نشده … نیما در مصاحبه دوم مصاحبه اول خود را تکذیب نکرده و این دو مصاحبه ربطی به هم ندارد در ضمن در مصاحبه اول هم توهینی به فدراسیون و سرمربی محترم تیم ملی انجام نداده این تفسیر ها شاید نظر شخصی شما باشد ولی عموم جامعه تنیس روی میز نظر متفاوتی دارند … اینکه هر دفعه با خراب کردن اسم یک ورزشکار تیم ملی که سرمایه کشور است بخواهیم به انتقاد از کارهای فدراسیون بشینیم کار درستی نیست . چطور قبل از اینکه افشین نوروزی با فدراسیون به مشکل بخورد و رابطه خوبی با فدراسیون داشت شما در اخبار خود با کنایه او را به عنوان سوگولی فدراسیون میدانستید ولی پس از ان مشکلات او را به عنوان قهرمان سایت خود قرار دادید ??? به نظر. من این رویه خراب کردن بازیکنان راه درستی برای مقابله با فدراسیون نیست …

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای امین میرالماسی
        با سلام
        احتراما، دیدگاهی به نام حضرتعالی برای ما ارسال شده است.
        چنانچه واقعا این ایمیل متعلق به شما می باشد لطفا با شماره ۰۹۱۶۵۰۰۱۲۳۵ تائیدیه آن را اعلام فرموده تا در سایت قرار بگیرد.
        با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای امین میرالماسی
        با سلام
        احتراما،به حضرتعالی پیشنهاد می گردد قبل از اینکه از طرف دیگران ملزم ویا مجبور به نوشتن مطلب یا دیدگاهی گردید بهتر است سطح مطالعات وعلم خود را در باره آن موضوع وخصوصا رشته تنیس روی میز بالاببرید!
        گویا حضرتعالی یا شاید هم دوستانی که به شما خط دهی اشتباه کرده اند خبرندارند ووحتما نمیدانند که این مطلب متعلق به بنده نیست!بلکه متعلق به یکی از سایتهایی است که نام و حتی آرم آن در این خبر درج شده است.
        اما در باره افشین نوروزی که مطالبی نوشته اید: دوست عزیز هنوز برای شما و امثال شما خیلی زود است تا در باره بازیکنان المپیکی ونخبه ای همانند افشین نوروزی سخن رانی یا اظهار نظر ویا بقولی دو به هم زنی بفرمایید!!!
        انتقاد؛ مفهومی مشخص است حال ممکن است گاهی پذیرفته شده و گاهی رد شود!
        جنابعالی که خیلی سنگ فدراسیون را به سینه میزنید نیازی ندارد از امثال بنده اینگونه سوال و جواب بفرمایید آیا بهتر نیست اول از پدر محترم خودتان دلیل عدم همکاری بافدراسیون را سوال بفرمایید؟؟؟چطوری و چگونه از خودتان گذشته و به درودستها می پردازید؟
        بالاخره اگر ما در باره بازیکن بزرگی همانند افشین نوروزی در عالم نقد و انتقاد مطالبی نوشته ایم زمانی و سالها هم تیمی او بوده ایم واز لحاظ سنی بزرگتر از افشین هستم!اما شما چه؟
        چنانچه چشمان شما ضعیف نبوده باشد وچنانچه واقعیت مد نظر شما قرار میگرفت هرگز دچار این اشتباه بزرگ نمی شدید زیرا اگر کمی انصاف بخرج میدادید متوجه می شدید که این سایت سکوی پرشی برای خیلی ها شده است!
        خیلی بد است بازیکنی سرکار باشد و از او ستفاده ابزاری شود!(آویزان باشد)!

        اگر شما بجای تمرین در شمال در خوزستان مشغول به تمرین می بودید باز هم از این حرفهای بی مفهوم و بی سرو ته میزدید؟
        دوست عزیز: اگر ما در باره افشین نوروزی گاها انتقاداتی داشته ایم صد برابر آن از وی تعریف و تمجید کرده ایم!همانگونه که از پدر محترم و بزرگوار شما در این سایت بارها و بارها تعریف و تمجید گردید وهمانگونه که در یک مقطعی از عدم اعزام شما جلوگیری شد و ما تمام قد دفاع کردیم!
        خیلی بد است آدم متوجه نباشد که بارها و بارها برخلاف موج افکار عمومی حرکت کرده باشد ..مگر افکار عمومی و یا بقول شما عموم یادشان رفته ما برخلاف همه بازیکنان وازقضا دوستان شمالی خود که حالا سنگ آنان را به سینه میزندویا البته گوشت قربانی شده اید در مسابقات در زمان اعتصابات شرکت کردید و به آنان خنجر زدید؟!
        جنابعالی از نظر عموم جامعه تنیس روی میز سخن گفته اید !آیا وزن حرفها و گفته های خود را می دانید؟افکار عمومی آن چند نفری نیستند که شما را به خود مشغول کرده اند!واین حرف شما یعنی کسی شما را سرکار کذاشته تا از شما استفاده ابزاری گردد!
        شما که از نظر عموم سخن گفته اید گویا خبر ندارید و یا شاید هم خبردار هستید که نظر افکار عمومی در باره بازیکنانی که در زمان اعتراضات و اعتصابات برخلاف موج حرکت کرده و در مسابقات شرکت کردند و از قضا اول هم شدند اما باز هیچ ارزشی برای آنان قائل نشدندو درمجموع سرکار گذاشته شدند که نمونه بارز آن خود حضرتعالی هستید!
        دوست عزیز دفعه بعدی کمی با تامل و دقت و مطالعه بیشتر دیدگاههای خود را برای این سایت ارسال بفرمایید.
        بطور مثال نظر عموم این است که برخی بازیکنان مچل شده اند!
        آقای میز الماسی آیا شما زبان آقای نیما عالمیان هستید؟ آیا شما نماینده بقول خودتان عموم هستید؟لطفا بفرمایید شما چه وکه هستید؟
        چند روزی صبر کردم تا شاید راهی برای عدم پاسخگویی شما پیدا کنم اما موفق نشدم!
        با تشکر


    تازه ترین اخبار