امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۸:۲۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44731
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رئیس هیئت پینگ پنگ استان کرمانشاه مسابقات تیمی با حضور ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی در محل سالن پینگ‌پنگ مجموعه ورزشی امام سجاد(ع) کرمانشاه برگزار شد و تیم‌های اول تا سوم مشخص شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهدی ودودیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت:…

     

     

    رئیس هیئت پینگ پنگ استان کرمانشاه مسابقات تیمی با حضور ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی در محل سالن پینگ‌پنگ مجموعه ورزشی امام سجاد(ع) کرمانشاه برگزار شد و تیم‌های اول تا سوم مشخص شدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهدی ودودیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقات تیمی با حضور ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی از ۳۱ تیرماه الی ۵ مردادماه سال‌جاری به‌مدت ۴ شب در محل سالن پینگ‌پنگ مجموعه ورزشی امام سجاد(ع) شهر کرمانشاه برگزار شد.

     

    وی با تاکید بر اینکه دور مقدماتی به‌صورت دوره‌ای و از هر گروه دو تیم برتر به مرحله بعدی صعود کردند، افزود: تیم‌های صدا و سیما و نساجان از گروه یک، برکان و هیئت پینگ‌پنگ از گروه دو، تاکسی‌رانی و بردیا از گروه سه و میلاد و مروتی از گروه چهار، تیم‌های صعود کننده بودند.

     

    ودودیان تصریح کرد: در مرحله بعد تیم‌های نخست و دوم به‌صورت قرعه‌کشی به‌مصاف یکدیگر رفته و در پایان چهار تیم برکان، تاکسی‌رانی، میلاد و صدا و سیما به‌دور نیمه نهایی صعود کردند.

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه اظهار داشت: در این مرحله تاکسی‌رانی با غلبه بر میلاد و صدا و سیما با غلبه بر برکان به فینال رسیدند و در دیدار پایانی تیم تاکسی‌رانی با نتیجه دو بر یک صدا و سیما را مغلوب کرد و به مقام نخست رسید.

     

    ودودیان ادامه داد: مسابقات انفرادی با حضور ۳۰ نفر در تاریخ‌های اول و سوم مردادماه سال‌جاری به‌مدت دو روز در سالن پینگ‌پنگ مجموعه ورزشی شهید اشرفی‌اصفهانی به‌صورت دوره‌ای_حذفی در چهار گروه انجام شد.

     

    وی در خصوص مقام‌های برتر این دوره از مسابقات گفت: شادورز شریفی و ایلیا جهان‌فر به‌ترتیب مقام اول و دوم و علی فتاحی و امیررضا محمدی به‌صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

     

    به گفته رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه، در پایان مسابقات طی مراسمی به اعضای تیم‌های برتر و نفرات برتر مسابقات انفرادی جوایز نقدی و حکم قهرمانی اهدا شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج مسابقات تیمی و انفرادی تنیس روی میز کرمانشاه"
    1. mehdi گفت:

      با عرض سلام خدمت تمام عزیزان از مدیر محترم سایت تقاضا مندم چند مورد را اصلاح بفرمایند ۱.عنوان خبر را به مسابقات تیمی و انفرادی تنیس روی میز جام رمضان کرمانشاه تغییر دهند. ۲.رییس هیات شهرستان کرمانشاه درست است نه استان . ۳.مسابقات انفرادی دررده سنی نونهالان با حضور کم سابقه ۳۰ بازیکن ۵تا۱۲سال کرمانشاهی برگزار شد. ۴.نفر اول مسابقات نونهالان شاد روز شریفی میباشد. لازم به ذکر است ۴نفر اول برتر کرمانشاه با صلاحدید کمیته فنی در این دوره مسابقات بازی نکردند. با تشکر ودودیان


    تازه ترین اخبار