امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۵:۰۸  آخرین بروزرسانی : مرداد ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44737
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات اوقات فراغت در شیفت های مختلف به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار و نتایج به شرح زیر اعلام می گردد:   مسابقات شیفت ۹/۳۰ تا ۱۱ با حضور ۱۶ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار و آقایان مسعود عبادیان و سجاد مومن زاده اول و دوم…

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسابقات اوقات فراغت در شیفت های مختلف به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار و نتایج به شرح زیر اعلام می گردد:

     

    مسابقات شیفت ۹/۳۰ تا ۱۱ با حضور ۱۶ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار و آقایان مسعود عبادیان و سجاد مومن زاده اول و دوم و علی بخشی و جعفری مشترکاً سوم شدند.

     

    مسابقات شیفت ۱۱ تا ۱۲/۳۰ با حضور ۲۰ نفر به صورت دو حذفی برگزار و آقایان محمد رستمی و محمد امین حاجی پور اول و دوم و آقایان امین احمدزاده و سید رضا فاطمی مشترکاً سوم شدند.

     

    مسابقات شیفت ۳ تا ۴/۳۰ با حضور ۲۲ نفر به صورت دو حذفی برگزار و آقایان محمد حسین خلیلی و محمدرضا غنی اول و دوم و سپهر بیانی و محمد باقر نصرآبادی مشترکاً سوم شدند.

     

    مسابقات شیفت ۴/۳۰ تا ۶ با حضور ۲۵ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار و آقایان محمد الیاس حنفی و آرمین زمانی پور اول و دوم و ایمان بقائی فر و آرمان چهکندی نژاد مشترکاً سوم شدند.

     

    مسئول برگزاری مسابقات : حسین رفیعی

     

    مسابقه ای بین ۱۶ نفر برتر این مسابقات برگزار خواهد شد.

     

    مسابقات اوقات فراغت در شیفت های مختلف به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار و نتایج به شرح زیر اعلام می گردد:

     

    مسابقات شیفت ۳۰/۹ تا ۱۱ با حضور ۱۶ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار و آقایان مسعود عبادیان و سجاد مومن زاده اول و دوم و علی بخشی و جعفری مشترکاً سوم شدند.

     

     

    مسابقات شیفت ۱۱ تا ۳۰/۱۲ با حضور ۲۰ نفر به صورت دو حذفی برگزار و آقایان محمد رستمی و محمد امین حاجی پور اول و دوم و آقایان امین احمدزاده و سید رضا فاطمی مشترکاً سوم شدند.

     

    مسابقات شیفت ۳ تا ۳۰/۴ با حضور ۲۲ نفر به صورت دو حذفی برگزار و آقایان محمد حسین خلیلی و محمدرضا غنی اول و دوم و سپهر بیانی و محمد باقر نصرآبادی مشترکاً سوم شدند.

     

    مسابقات شیفت ۳۰/۴ تا ۶ با حضور ۲۵ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار و آقایان محمد الیاس حنفی و آرمین زمانی پور اول و دوم و ایمان بقائی فر و آرمان چهکندی نژاد مشترکاً سوم شدند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چند خبر از مسابقات تنیس روی میز درخراسان جنوبی"
    تازه ترین اخبار