امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۲:۳۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44820
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه مسابقات المپیک ناشنوایان جهان که در صوفیه بلعارستان برگزار می شود تنها نماینده کشورمان از دور مسابقات کنار رفت. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسعود قربانی تنها نماینده کشورمان در مسابقات المپیک ناشنوایان بلغارستان با قبول شکست برابر بازیکن قدرتمندچینی از دور مسابقات کتار رفت. قربانی که قبلاموفق شده…

    در ادامه مسابقات المپیک ناشنوایان جهان که در صوفیه بلعارستان برگزار می شود تنها نماینده کشورمان از دور مسابقات کنار رفت.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، مسعود قربانی تنها نماینده کشورمان در مسابقات المپیک ناشنوایان بلغارستان با قبول شکست برابر بازیکن قدرتمندچینی از دور مسابقات کتار رفت.

    قربانی که قبلاموفق شده بود از جدولهای گروهی با مجموع دوبرد و یک باخت بعنوان نفر دوم گروه خود به دور بعدی صعود نماید در بازی اول خود برابر بازیکنی از مجارستان قرار گرفت و موفق شد این بازیکن را شکست دهد تا  با این پیروزی در جمع ۳۲ بازیکن برتر جهان قرار بگیرد.

    قربانی در بازی بعدی خود برابر (لی یو نام) نفر دوم تیم ملی چین قرار گرفت وبانتیجه ۴برصفر شکست خود و از دور مسابقات کنار رفت.

    با این شکست پرونده تنیس روی میز ایران در مسابقات المپیک ناشنوایان بلغارستان بسته شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تنیس روی میز المپیک ناشنوایان جهان/حذف قربانی از دور مسابقات"
    تازه ترین اخبار