امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۲:۴۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44824
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به نام خدا جناب آقای ابراهیم علیدخت دبیرمحترم کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز با سلام احتراما،همانگونه که مستحضرید بیشتر بازیکنان ایران که در رده بندی جهانی حضور داشته اند ستاره دار شده اند. ظاهرا یکی از اصلی ترین دلایل آن عدم اعزام به مسابقات برون مرزی به نظر می رسد .اگر وضعیت به شکل…

    imagesCANEI783

    به نام خدا

    جناب آقای ابراهیم علیدخت دبیرمحترم کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز

    با سلام

    احتراما،همانگونه که مستحضرید بیشتر بازیکنان ایران که در رده بندی جهانی حضور داشته اند ستاره دار شده اند. ظاهرا یکی از اصلی ترین دلایل آن عدم اعزام به مسابقات برون مرزی به نظر می رسد .اگر وضعیت به شکل فعلی پیش برود مطمئنا باید در ماههای آینده شاهد خروج برخی بازیکنان از رنکینگ جهانی باشیم.

    با توجه به انتخاب تیم ملی نوجوانان وجوانان پسر و دختر کشورمان واعزام آنان به رقابتهای آسیایی وقرار گرفتن مسابقات آزاد جهانی حلبچه که در عراق برگزار می گردد( از لحاظ زمانی در بین مسابقات چین و قطر قرار گرفته است)؛ پیشنهاد می گردد تا تیمی متشکل از بازیکنان نوجوان و جوان دختر و پسر کشورمان که به هر نحوی نتوانسته اند به عضویت تیمهای ملی نوجوانان وجوانان در آیند آماده و به این مسابقات اعزام گردد.

    به نظر می رسد که بازیکنانی همچون بهاره بابادی وند که با احتساب فقط یک گیم کمتر وفاطمه زهرا مختار رضایی(که بدلیل توانی حذف گردید) دربخش بانوان مظلوم که سال اول جوانان خود را طی می کنند ودر کارنامه خود چندین سفر برون مرزی را دارا می باشند از پتانسیلهایی هستند که نباید بسادگی از آنان چشم پوشی نمود علل الخصوص اینکه در رده های پایه مشغول به فعالیت می باشند.

    حامد باشت باوی، نعیم نوبخت امیر حسین رهگذر وسجاد حسینی در بخش جوانان پسر ودارستانی و باباجانیان رهنما و جلیلی در بخش نوجوانان پسر از دیگر بازیکنانی هستند که باید مدنظر قرار گیرند.

    مدیر سایت:سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیشنهاد به کمیته فنی"
    1. خیراندیش گفت:

      با درود
      بیشنهاد بسیار منطقی و اساسی هست
      با این کار بازیکنان دیگر هم با انگیزه بیشتری تمرین می کنند
      این یعنی بشتوانه سازی


    تازه ترین اخبار