امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۳:۱۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44879
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تیمی جام رمضان که به نام مرحوم جواد شایگان نامگذاری شده بود با قهرمانی تیم مؤسسه مالی اعتباری مهر (کاشان) به پایان رسید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این دوره از مسابقات که پنجشنبه و جمعه شب ۱۰ و ۱۱ مرداد ماه در سالن مرحوم وارثی برگزار شد ۷ تیم شرکت داشتند…

    57332743850361635244

    مسابقات تیمی جام رمضان که به نام مرحوم جواد شایگان نامگذاری شده بود با قهرمانی تیم مؤسسه مالی اعتباری مهر (کاشان) به پایان رسید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این دوره از مسابقات که پنجشنبه و جمعه شب ۱۰ و ۱۱ مرداد ماه در سالن مرحوم وارثی برگزار شد ۷ تیم شرکت داشتند که در دو جدول سه و چهارتیمی قرار گرفتند که پس از انجام بازیهای گروهی از هر گروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

    در مرحله نیمه نهایی تیمهای مؤسسه مالی اعتباری مهر(کاشان) و خلیج فارس در مقابل هم قرار گرفتند که تیم مؤسسه مالی اعتباری مهر با پیروزی در این بازی به فینال راه یافت. در آن سو نیز تیمهای شهربازی کاشان و امید به رقابت پرداختند که تیم شهربازی کاشان با غلبه بر حریف خود راهی فینال شد.

    در بازی رده بندی تیمهای خلیج فارس و امید به رقابت پرداختند که تیم امید توانست به مقام سوم دست پیدا کند.

    در بازی فینال این تیم مؤسسه مالی اعتباری مهر بود که توانست تیم شهربازی کاشان را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

    این مسابقات که بصورت ۲ بازی انفرادی و یک بازی دوبل برگزار شد از کیفیت قابل قبولی برخوردار بود و از نظر فنی در سطح خوبی قرار داشت.

    در این مسابقات از بازیهای خوب علی عباسیان بازیکن نوجوان و همینطور جمیل صباغیان بازیکن رده سنی امید نباید غافل شد که بسیار خوش درخشیدند و بازیهایی فراتر از انتظار به نمایش گذاشتند.

    نفرات تیمهای اول تا سوم عبارتند از:

    مقام اول تیم مؤسسه مالی اعتباری مهر کاشان : ۱- محمد امین حنطه ۲- حسینعلی مقامی ۳-ابوالفضل عابدینیان

    مقام دوم تیم شهربازی کاشان : ۱- مهیار عسگری ۲- علیرضا ناصری ۳- اصغر خانبانپور

    مقام سوم تیم امید : ۱- امید صباغیان ۲- جمیل صباغیان

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تنیس روی میز جام رمضان کاشان(یادواره مرحوم جواد شایگان) برگزار شد"
    1. جناب آقای علوی
      تشکر از شما برای توجه به پینگ پنگ سراسر کشور ، امیدوارم تلاشهای شما باعث رشد و پیشرفت هرچه بیشتر پینگ ایران در سطح جهان شود.


    تازه ترین اخبار