امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۰:۵۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44918
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسوول روابط عمومی هیات تنیس روی میز استان یزد از آمادگی هیات یزد برای برگزاری رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان…

    مسوول روابط عمومی هیات تنیس روی میز استان یزد از آمادگی هیات یزد برای برگزاری رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان خبر داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، مسوول روابط عمومی هیات تنیس روی میز یزد در این رابطه افزود: این پیکارها برای نخستین بار شهریور ماه سال جاری در یزد برگزار می شود.

     

    سیدرضا مروستی زاده اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ راکت به دست خردسال و نونهال از تمامی استان های کشور در این پیکارها شرکت خواهند کرد.

     

    مسوول روابط عمومی هیات تنیس روی میز یزد با تأکید بر این که تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقه ها در یزد فراهم است گفت: برگزاری بازی های تنیس روی کشور در یزد در تعالی این رشته و توسعه آن در بین نونهالان بسیار موثر است.

     

    مروستی زاده همچنین از برگزاری لیگ های استانی در تمامی رده های سنی در سالجاری خبر داد که طبق برنامه برگزار می شود.

     

    مسوول روابط عمومی هیات تنیس روی استان اظهار امیدواری کرد تا با همکاری مردم ، خانواده ها و مسوولان شاهد گسترش رشته تنیس روی میز در تمام استان باشیم .

     

    وی به ظرفیت و استعدادهای خوب این رشته اشاره و گفت: حضور راکت به دستان یزد در رقابت های ملی ، استعدادیابی، برگزاری لیگ های منظم و مستمر و توسعه همه جانبه آن از اهداف این هیات است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "یزد ، آماده برگزاری رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور"
    تازه ترین اخبار