امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۰:۳۹  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44934
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تنیسورهای استان در رقابت های جام رمضان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: این مسابقات ۱۵ و ۱۶ مردادماه در سالن تنیس روی میز ورزشگاه تختی اهواز…

    تنیسورهای استان در رقابت های جام رمضان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: این مسابقات ۱۵ و ۱۶ مردادماه در سالن تنیس روی میز ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

     

     

     

    وی بیان کرد: تاکنون تیم های شرکت ملی حفاری الف و ب، شرکت ملی گاز الف و ب، انقلاب، رامهرمز، شوشتر، امیدیه و شوش برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند و احتمال این که تعداد تیم ها بیشتر از این نیز شود، وجود دارد.

     

     

     

    دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان در ادامه به رقابت های کشوری پیش رو نمایندگان استان اشاره کرد و گفت: تنیسور های رده سنی بزرگسالان استان در مسابقات دسته دو کشور که ۲۰ و ۲۱ مردادماه به میزبانی تهران برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

     

     

     

    وی عنوان کرد: همچنین تنیسورهای نونهال استان، ۲۳ تا ۲۵ مردادماه در ارومیه و در مسابقات آزاد کشوری به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جام رمضان در خوزستان برگزار می شود"
    تازه ترین اخبار