امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۲:۵۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44943
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سیامک جعفری دبیر هیأت پینگ پنگ استان تهران در جمع قهرمانان در دفتر هیأت اظهار داشت: از آنجایی که مهمترین ملاک ارزیابی و سنجش قدرت فنی ورزشکاران حضور در مسابقات مرحله ای اپن ،حد اقل دسته دوو یک به صورت دوره ای است که خوشبختانه با توجه به برگزاری…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،سیامک جعفری دبیر هیأت پینگ پنگ استان تهران در جمع قهرمانان در دفتر هیأت اظهار داشت: از آنجایی که مهمترین ملاک ارزیابی و سنجش قدرت فنی ورزشکاران حضور در مسابقات مرحله ای اپن ،حد اقل دسته دوو یک به صورت دوره ای است که خوشبختانه با توجه به برگزاری این مسابقات در یک سال گذشته از حیث رعایت حقوق ورزشکاران همراه با مواهبی که از برآیند مسابقات بر ورزشکاران موستولیست و در پی آن از منظر ارتقاء کیفی جلو هستیم .

    اما از نگاهی دیگر در حال حاظر مهمترین دغدغه هیأت پینگ پنگ استان تهران نداشتن سالن مناسب است چرا که اگر ما بخواهیم پینگ پنگ استان تهران را حد المقدور از جمیع جهات توسعه بخشیم بدون داشتن سالن مناسب غریب به محال است.

    بنابراین با تمام توانمان در صدد مهیا کردن سالن پینگ پنگ اختصاصی برای پینگ پنگ بازان تهرانی هستیم در این راه خداوند یاریمان کند .

    گفتنی است محمد بایرامپور از بدو پذیرش مسئولیت هیئت تنیس روی میز استان تهران اولیت خود را تهیه و تدارک سالن تنیس روی میز در این استان قرار داده بود وتاکنون به نتایج چشمگیری نیز نائل آمده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سیامک جعفری : اولویت اول مهیا ساختن سالن مناسب برای هیأت استان تهران است"
    1. نیکخواه محمد گفت:

      با سلام و تبریک به آقای سیامک جعفری
      خیلی خوبه که تفکر زیر بنایی داریم ولی در بدو کار و باتوجه به کمبود بودجه بنظر تجهیز کردن سالن فعلی (حجاب)هم میتواند خیلی مفید و زود بازده تر باشد.چرا که در حال حاضر این سالن جای بهبود در خصوص نورسالن -پارتیشن های مناسب و تعویض میزها دارد.


    تازه ترین اخبار