امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۰:۳۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44957
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در روز پایانی نوزدهمین دوره بازی های جهانی پیوند اعضا در آفریقای جنوبی ۲۰۱۳ پینگ پنگ باز کردستانی موفق به کسب ۲ مدال ارزشمند طلا شد     به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران،” کیوان تیشه گران “در مسابقات تنیس روی میز در بخش انفرادی و در رده سنی…

    در روز پایانی نوزدهمین دوره بازی های جهانی پیوند اعضا در آفریقای جنوبی ۲۰۱۳ پینگ پنگ باز کردستانی موفق به کسب ۲ مدال ارزشمند طلا شد

     

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران،” کیوان تیشه گران “در مسابقات تنیس روی میز در بخش انفرادی و در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال موفق شد با غلبه بر حریفان با اقتدار به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد و اولین مدال طلای خود را در این مسابقات کسب کند .

     

    همچنین تیم دو نفره تنیس روی میز آقایان ایران با حضور ” کیوان تیشه گران ” توانست بر سکوی نخست این مسابقات قرار گرفت و دومین مدال طلای تیشه گران در این رقابت ها کسب شد .

     

    ورزشکاران ملی پوش پیوند اعضای ایران که با عنوان کاروان ” قدر ” در نوزدهمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا در آفریقای جنوبی شرکت کرده بودند ، موفق شدند با کسب ۱۴ مدال طلا ، ۲۲ مدال نقره و ۲۱ مدال برنز و با مجموع ۵۷ مدال در جایگاه دهم این رقابت ها قرار گیرند .

     

    در پایان نوزدهمین دوره بازی های جهانی پیوند اعضا در آفریقای جنوبی تیم های انگلیس ، آمریکا و آفریقای جنوبی به ترتیب به مقام های اول تا سوم این رقابت دست یافتند و تیم های ملی کانادا ، هنگ کنگ ، آلمان ، ایرلند ، سوئد ، سوئیس و چین به رغم تعداد ورزشکاران بیشتر نسبت به ایران ، در رتبه بندی بعد از ایران قرار گرفتند .

     

    از استان کردستان ۳ ورزشکار در این رقابت ها حضور داشتند که موفق به کسب ۶ مدال ارزشمند این مسابقات شدند .

     

    گفتنی است در رشته تنیس روی میز ” کیوان تیشه گران ” ۲ مدال طلا و در رشته شنا ” محمد طیب طاهر پور” یک مدال نقره و یک مدال برنز و ” حسین سهرابی ” ۲ مدال برنز را کسب کردند

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "درخشش پینگ پنگ باز کردستانی در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ آفریقای جنوبی"
    1. علی غفاری سنندج گفت:

      سلام
      اقا کیوان تبریک میگم.

    2. سلام و تبریک فراوان

      تیم والیبال کشورمان در لیگ جهانی از بین ۶ تیم پنجم شد و دیدید که چقدر به این ها پول و مجوز واردات خودرو و… دادند ! حقوق بیت المال باید به طور مساوی تقسیم شود و گرنه کارشان حرام است ! بعلاوه اصلا این مقام اول جهانی با پنجم تیمی والیبال قابل مقایشه نیست اگر بخواهیم با انصاف قضاوت کنیم !

      نمیدانم دیگر چه بگویم ، فقط دلم میسوزد برای مظلومیت این قهرمانان گمنام و غیور

    3. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      کسب مقام اول انفرادی ودوبل این مسابقات را به آقایان کیوان تیشه گران وبابک فتاحی صمیمانه تبریک می گویم وامیدواریم این پیروزی ها همچنان تداوم داشته باشد.
      ضمنا مقام های کسب شده توسط آقایان محمدطیب طاهرپور وحسین سهرابی در مسابقات شنا را به این عزیزان تبریک می گویم.


    تازه ترین اخبار