امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۴:۳۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 44971
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روز میز نوجوانان کشور بزرگترین مشکل این تیم را فراهم نشدن زمینه برگزاری اردوی خارجی و بازی تدارکاتی ذکر کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ˈبه نقل از خبرگزاری ایرنا خراسان رضوی ،کاظم مستحقی رادˈ روز دوشنبه در حاشیه اردوی تیم ملی نوجوانان کشور در مشهد افزود: حضور در…

    سرمربی تیم ملی تنیس روز میز نوجوانان کشور بزرگترین مشکل این تیم را فراهم نشدن زمینه برگزاری اردوی خارجی و بازی تدارکاتی ذکر کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ˈبه نقل از خبرگزاری ایرنا خراسان رضوی ،کاظم مستحقی رادˈ روز دوشنبه در حاشیه اردوی تیم ملی نوجوانان کشور در مشهد افزود: حضور در اردوهای خارجی و بازی با رقبای دیگر کشورها آمادگی بازیکنان برای حضور در مسابقات افزایش می دهد که متأسفانه ما نتوانستیم شرایط این اردو را تجربه کنیم.

     

    مستحقی ادامه داد : اردوی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشور با حضور سه بازیکن تیم ملی نوجوانان و هفت بازیکن نوجوان و بزرگسال خراسان رضوی در حال برگزاری است و تمامی مراحل اردو بر اساس برنامه از پیش تعیین شده پیش می رود.

     

    مستحقی راد افزود: بعد از این اردو، اردوی مشترکی هم با تیم ملی تنیس روی میز جوانان کشور اواخر مردادماه جاری در تهران خواهیم داشت و بعد از کسب آمادگی های لازم ششم شهریورماه به مسابقه های آسیایی قطر اعزام می شویم.

     

    اردوی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشور نهم مردادماه جاری به مدت ۱۰ روز در دو سالن ورزشی شرکت برق منطقه ای و شهید بهشتی مشهد در حال برگزاری است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مستحقی:بزرگترین مشکل تیم ملی نداشتن اردوی خارجی و بازی تدارکاتی است"
    تازه ترین اخبار