امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۴:۲۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45051
    ارسال خبر چاپ خبر
  •         رقابتهای پینگ پنگ انتخابی نونهالان کردستان با معرفی ورزشکاران برتر در خانه پینگ پنگ شهرستان سنندج برگزار شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، شامگاه دیروز ۱۵مردادماه جاری رقابتهای تنیس روی میز انتخابی نونهالان استان کردستان جهت معرفی و اعزام ورزشکاران برتر به رقابتهای کشوری نونهالان که در شهرستان…

     

     

     

     

    رقابتهای پینگ پنگ انتخابی نونهالان کردستان با معرفی ورزشکاران برتر در خانه پینگ پنگ شهرستان سنندج برگزار شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، شامگاه دیروز ۱۵مردادماه جاری رقابتهای تنیس روی میز انتخابی نونهالان استان کردستان جهت معرفی و اعزام ورزشکاران برتر به رقابتهای کشوری نونهالان که در شهرستان ارومیه طی روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ مردادماه جاری برگزار می شود با انتخاب نفرات پیروز و برگزیده به کار خود پایان داد.

     

    در این دوره از مسابقات ۲۷ ورزشکار از شهرستانهای استان به شیوه دوره ای و حذفی با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات کشوری ارومیه انتخاب شدند.

     

    نفراتی که حائز عناوین برتر این رقابتها شدند به ترتیب: ۱- آریان رحیمی از سنندج ۲- آریان امیری حسینی از سنندج ۳- آروین ایوبی از سنندج ۴- سروش سرخی از سقز

     

    لازم به یادآوری است داوری این مسابقات را نادر جلوزان و داوران علی غفاری و حامد ویسی بر عهده داشتند.

     

    گفتنی است: با توجه به رایزنی های انجام شده از سوی هیئت تنیس روی میز کردستان با فدراسیون این ۱۰ نفر به مسابقات کشوری نونهالان در شهرستان ارومیه اعزام می شوند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات پینگ پنگ انتخابی نونهالان کردستان برگزار شد"
    تازه ترین اخبار