امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۴:۴۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۰ | کد خبر : 451
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‎پوش تنیس روی میز ایران با اشاره به اختلاف نظرهای ایجاد شده میان ورزشکاران و مسئولان این رشته ورزشی گفت: نگران هستم که مبادا تبعات این موضوع بیشتر از هر مسئله‎ای به شانس المپیکی شدن ایرانی‎ها لطمه بزند. به گزارش پایگاه خبری تنیس روی میز افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه…

    افشین نوروزی

    ملیپوش تنیس روی میز ایران با اشاره به اختلاف نظرهای ایجاد شده میان ورزشکاران و مسئولان این رشته ورزشی گفت: نگران هستم که مبادا تبعات این موضوع بیشتر از هر مسئلهای به شانس المپیکی شدن ایرانیها لطمه بزند.
    به گزارش پایگاه خبری تنیس روی میز افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه تمام مشکلات و حاشیه‌های که امروز تنیس روی میز را در بر گرفته است از رقابتهای تور حرفهای اراک آغاز شد، اظهارداشت: اگر مسئولان فدراسیون بعد از این رقابتها در مقابل اعتراض و درخواست بازیکنان درایت بیشتری به خرج میدادند و به همه مسائل رسیدگی میکردند، کار به اینجا نمیکشید.
    وی خاطرنشان کرد: در تور حرفهای اراک به بازیکنان بی احترامی شد. ما۲۵ هزار تومان ورودیه رقابتها را داده بودیم اما از ساعت ۱۸ تا۲۲:۳۰ منتظر مشخص شدن محل اسکانمان بودیم. این یک بی احترامی محض به شرکت کنندگان بود. انتظارمان هم این بود که فدراسیون این موضوع را پیگیری کند اما نه تنها این کار انجام نشد بلکه صحبتهای مطرح شده هم بازیکنان را بیشتر تحریک کرد.
    ملیپوش تنیس روی میز کشورمان که در بازیهای آسیایی گوانگجو و مسابقات جهانی هلند هم حضور داشت، تصریح کرد: اگر همان موقع فدراسیون تصمیم بهتری میگرفت، مشکلات امروز را نمیدیدیم. به هر حال وقتی امکانات مسابقات استاندارد نبود و نماینده فدراسیون هم این موضوع را تایید کرده بود، انتظار داشتیم به آن رسیدگی شود.
    نوروزی با بیان اینکه تمام نامههای ارسال شده به فدراسیون مبنی بر اعتراض به عملکرد مسئولان را امضا کرده است، خاطرنشان کرد: درخواست عجیبی از فدراسیون نداریم.به هر حال الان که سال ۹۰ هستیم باید در چگونگی مسابقات انتخابی نسبت به سال ۵۰ تفاوتی وجود داشته باشد. ما بازیکنان درخواست‌های‌مان در این زمینه و حتی برنامهریزیهای سازمان لیگ، مسابقات باشگاهی و نبود نماینده بازیکنان در کمیته فنی را طی نشستی که با مسئولان فدراسیون داشتیم، مطرح کردیم اما به آنها رسیدگی نشده است.
    وی تاکید کرد: شاید بعضیها دل پرتری از فدراسیون داشته باشند و در این شرایط که همه ناراضی هستند تندتر حرف بزنند اما واقعیت این است که این شرایط به نفع تنیس روی میز نیست. من نگران شرایط موجود هستم. به خصوص اینکه مسابقات انتخابی المپیک در آسیای میانه را هم در پیش داریم.
    پینگپنگباز ملی‏پوش ایران که نماینده آسیای میانه در بازیهای المپیک پکن بود، خاطرنشان کرد: دوره پیش هم در رقابت نزدیک با نمایندگان قزاقستان و ازبکستان سهمیه المپیک به ایران رسید. به هر حال در این شرایط همه از تمرینات تیم ملی دور شدهایم. لیگ هم در صورت برگزاری با تاخیر برگزار میشود. از طرفی با وجود این حواشی تمرکز بازیکنان از تمرینات حرفه‌ای دور شده است. به هر حال در این شرایط احتمال اینکه سهمیه المپیکی ایران بسوزد، وجود دارد.
    افشین نوروزی در پایان گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: امیدوارم شخص آقای زارعپور در جمع و جور کردن این شرایط شتاب بیشتری داشته باشند و در عین حال تصمیمات کارشناسانه بگیرند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "افشین نوروزی ونگرانی از سوختن سهمیه المپیک"
    تازه ترین اخبار