امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۹:۵۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45139
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات زیر ۱۷ سال  پایگاه قهرمانی پینگ پنگ آینده سازان به رهبری رضا فرجی و همکاران با ثبت یک رکورد قابل تامل به کار خود پایان داد. به گزارش پتیگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات زیر۱۷ سال پایگاه قهرمانی پینگ پنگ آینده سازان در حالی به کار خود پایان داد که در این مسابقات اتفاقات جالبی…

    DSC_0190_resized

    مسابقات زیر ۱۷ سال  پایگاه قهرمانی پینگ پنگ آینده سازان به رهبری رضا فرجی و همکاران با ثبت یک رکورد قابل تامل به کار خود پایان داد.

    به گزارش پتیگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات زیر۱۷ سال پایگاه قهرمانی پینگ پنگ آینده سازان در حالی به کار خود پایان داد که در این مسابقات اتفاقات جالبی رخ داد.

    یکی از رکوردهای جالب و قابل تامل حضور ۱۴۶ نفر از بازیکنان بود که در بین آنان بازیکنان ملی پوش  نیز به چشم می خورد.یکی دیگر از نکات برجسته این مسابقات اهمیت دادن به قشر جوان بود که در نوع خود قابل تقدیر و تشکر می باشد.

    با برگزاری این مسابقات مهدی عبادی زاده بعنوان قهرمان این مسابقات انتخاب شد و مهدی احمدیان وعماد سهرابی بترتیب دوم  سوم شدند.

    کم سن و سال ترین بازیکن این مسابقات متین تجفی وترشیا هوشمند  با دارا بودن ۶ و ۷ سال سن بود .

    آقایان امیر حسین نوری نسب .احسان غنچه.عادل زارع.محمد ترکاشوند.علیرضا یونسی.عرفان صالحانی و کسری محمدی پدیده و ستاره های مسابقات بودند.

    همچنین کاپ اخلاف نیز به آقای مظهر یوسفی بازیکن خوب کردستانی و عادل زارع تعلق گرفت.

    مطمئنا  این باشگاه باتوجه به اینکه مدیر آن آقای رضا فرجی رئیس کمیته فنی هیئت بزرگ تهران محسوب می شود میتواند بعنوان یک سکوی پرش بهترین یار و یاور برای محمد بایرامپور جهت کشف استعدادها باشد.

    قهرمانی عبادزاده در این دوره از رقابتها در شرایطی رخ داد که حضوربرخی  قهرمانان وملی پوشان کشور در این دوره از مسابقات به حساسیت وجذابیت آن افزوده بود.

    به نظر می رسد  از الان  عبادزاده که شاگرد بارز رضا فرجی مدیر این باشگاه میباشد آینده روشنی در این رشته خواهد داشت.

    نتایج کلی این مسابقا ت به شرح زیر است:

    ۱. مهدی عبادزاده

     

    ۲.مهدی احمدیان

     

    ۳.عماد سهرابی

     

    ۴.متین حیدری

     

    ۵.رادین ابراهیمی

     

    ۶.رضا محبی

     

    ۷.امین عربی

     

    ۸.رسول اسعدی

     

    ۹.امین احمدیان

     

    ۱۰.مظهر یوسفی

     

    ۱۱.امید فاضلی

     

    ۱۲.عرفان قرآنی

     

    ۱۳.رسول اسعدی

     

    ۱۴.امیر حسین هدایی

     

    ۱۵.مهدی سرحدی

     

    ۱۶.احسان شفره

     

    20130802_145511_resized

    20130808_150737_resized

    DSC_0067_resized

    DSC_0070_resized

    DSC_0073_resized

    DSC_0082_resized

    DSC_0088_resized

    DSC_0128_resized

    DSC_0130_resized

    DSC_0133_resized

    DSC_0169_resized 

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان مسابقات پایگاه قهرمانی پینگ پنگ آینده سازان وثبت یک رکورد(تصویری)"
    1. فریبا قوامزاده گفت:

      با سلام و تبریک برای اغاز نمودن گام های اغازین شیوه های جدید اموزشی…شاید این حرکت نقطه عطفی باشد برای پرداختن به امر استعداد یابی و استعداد پروری ..با ارزوی توفیق برای همه دستاندرکاران این مجموعه

    2. با عرض سلام وخسته نباشید خدمت استاد و سرور گرامی جناب آقای رضا فرجی
      بنده میخواستم بابت برگزاری مسابقات جام رمضان از شما تشکر کنم و همچنین بابت درخشش و موفقیت بازیکنان باشگاه، به شما و همه بچه های باشگاه بخصوص مهدی عبادی زاده و مظهر یوسفی و احسان غنچه تبریک عرض کنم.
      از طرف کلیه بچه های شهران
      ارادتمند شما حسین عالمی

    3. سيد حسن گفت:

      با عرض سلام و آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران
      برگزاری این مسابقات خیلی به بالابردن اعتماد بنفس و تجربیات بازیکنان کمک میکند و خیلی عالیست
      اماافسوس و افسوس و افسوس که این سالن استاندارهای لازم را همانگونه که در تصاویر مشخص است ندارد و خیلی از سالنهای ورزشی دیگر. تنها میز و کفپوش و راکت بازیکنان و توپ ملاک نیست .فضای ورزشی اصلی ترین ملاک در استاندارد بودن یک مجموعه ورزشی می باشد.
      متاسفانه برگزاری مسابقات با این شلوغی و ازدحام در اطراف بازیکنان که تمامی بزرگان این ورزش میدانند که این ورزش مملوئ از حرکات انفجاری و سرعت و تنوع تکنیک هست و بازیکن نیاز به آرامش و سکوت کامل دارد و فضای باز اطراف در صورت آسیب دیدگی فرد از هر سنی که باشد فرد به علت سرخوردگی از سمت خانواده و حتی خودش از ورزش فاصله خواهد گرفت.
      بنده علاقه ی زیادی به تجربه کردن ورزشهای مختلف داشتم و تنیس روی میز به علت آسیب دیدگی در ورزشهای قبلی بهترین گزینه برای من بوده و هست اما در فضایی استاندارد.بنده به علت کمبود امکانات در رشته های مختلف ورزشی آسیبهای زیادی دیده ام و همچنین در حال حاضر که تنیس روی میز را پیگیری میکنم . بارها به علت رد شدن بازیکنان از اطراف میز بازی من دست و یا راکت برخورد داشته که یک بار موچب ضرب دیدگی مچ شده است . در سالنهایی که میزها با پارکت از هم جدا نشده و با فاصله نزدیک چیده شده و تردد بازیکنان از اطراف میز به علت برداشتن توپ و جریان بازی صورت میگیرد ورزش کردن به جای نشاط و سلامتی نتیجه معکوس خواهد داشت.
      فدراسیونهای ورزشی محترم باید در ابتدا برنامه ریزی نموده و سپس با در اختیار قرار دادن امکانات و فضاهای ورزشی برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش که این امکانات و فضاها در کشور ما بسیار محدود میباشد برنامه ی مدون خود را پیاده سازی کنند.
      بدون امکانات و فضای ورزشی برنامه ریزی جایی برای مانور دادن ندارد
      هر چند که در حال حاضر در ورزش کشور برنامه ریزی متاسفانه فراموش شده است.
      امیدواریم در آینده به ورزش و ورزشکاران که یکی از اصلیترین پایه های جامعه هستند بهای بیشتری داده شود.با تشکر سجادی

    4. با عرض سلام و عذرخواهی بابت اینکه بنده در پیام خودم از آقای عادل زارع که به عنوان یکی از بازیکنان اخلاق انتخاب شده بود، نام نبرده بودم.
      ازافرادی که در این مسابقات قبول دعوت کردند وتشریف آوردند تشکر میکنم: آقایان: امین احمدیان. مهدی سرحدی. میلاد نظامی. مهدی احمدیان و ماهان سلامی وقهرمانان هرمزگانی و بقیه کسانی که در مسابقات شرکت کردند.

    5. در تایید پیام آقای سجادی میخواستم بگم: امیدوارم شرایط طوری پیش بره که امسال آقای فرجی بتونند سالن باشگاه رو وسعت بدهند. البته این امر با حمایت مسئولین براحتی محقق خواهد شد.

    6. معبود عبادی زاده گفت:

      با سلام
      بنده هم این موفقیت رو به این جوانان به خصوص پسر عمویم مهدی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در مراتب بالاتر این رشته ورزشی موفقیت های دیگری کسب نماید.
      معبود عبادی زاده

    7. سعید اسدی گفت:

      جناب آقای فرجی مربی ارزشمند پینگ پنگ جمهوری اسلامی ایران
      تلاش شما برای ارتقای پینگ پنگ کشور قابل ستایش است.موفقیت روز افزون شما را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم

      سعید اسدی.مربی شاهرود.


    تازه ترین اخبار