امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۲:۳۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45178
    ارسال خبر چاپ خبر
  • استفانو بوسی رئیس کتفدراسیون تنیس روی میز اروپا بصورت غیر منتظره از سمت خود استعفا داد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از سایت کنفدراسیون اروپا ؛استفانو بوسی از ریاست کنفدراسیون تنیس روی میز اروپا استعفا داد. بوسی قبل از این حتی بعنوان کاندید اجهت تصدی بر فدراسیون جهانی تنیس روی…

    استفانو بوسی رئیس کتفدراسیون تنیس روی میز اروپا بصورت غیر منتظره از سمت خود استعفا داد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از سایت کنفدراسیون اروپا ؛استفانو بوسی از ریاست کنفدراسیون تنیس روی میز اروپا استعفا داد.

    بوسی قبل از این حتی بعنوان کاندید اجهت تصدی بر فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ittf) شرکت کرده بود وحتی آدام شرارا رهبر قدرتمند این فدراسیون را به اختلاس متهم کرده بود.

    به نظر می رسد که بوسی بعد از شکست بسیار سخت از رقیب قدرتمند وبانفوذ خود وهمچنین جو سازی برعلیه آدام شرارا که در ادامه منجبر به شکست تاریخی و عبرت آموز او گردید از جانب لابی قدرتمند فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ittf) ودر امتداد آن کنفدراسیون اروپا تحت فشار قرار گرفته بود.

    پیش بینی می شود که این استعفای ناگهانی دلایلی بجز گفته های بوسی داشته باشد  وگفته می شود که  از طریق برخی اعضای قدرتمند کنفدراسیون اروپا که با فدراسیون جهانی هماهنگ تر بوده اند تحت فشار های گوناگون برای استعفا بوده است.

    گفتنی است استفانو بوسی در داخل کنفدراسیون اروپا مخالفان قدرتمندی داشته است.

    ژان فرانسوا کان تا برگزاری کنگره بعدی مسئولیت بوسی را برعهده خواهد گرفت.

    مطمئناباید در روزهای آینده منتظر ابعاد تازه ای از این استعفا باشیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "استعفای غیر منتظره رئیس کنفدراسیون تنیس روی میز اتحادیه اروپا"
    1. فریبا قوامزاده گفت:

      با سلام با این جابجایی دکتر کان که قبلا رییس کمیته تحقیقات و پژوهش بودند از این کمیته رفته و جای ایشان را دکتر میران کندریک که از افراد فنی و علمی و زحمتکشان واقعی در عرصه تنیس روی میز جهان میباشند قرار گرفته اند و این مایه بسیار خرسندی است که ایشان با نگاه منطقی و جدید تری این کمیته را هدایت فرماین ..ایشان از اسلوانی و در دانشگاه زاگرب کرواسی تدریس دارند..


    تازه ترین اخبار