امروز: جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۶:۳۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45247
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     زمان اعزام تیمهای ملی به نانجینگ چین تغییر کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زمان اعزام اعضای تیمهای ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی نانجینگ چین تغییر کرد. طبق هماهنگیهای قبلی که به اعضای تیمهای ملی نیز اطلاع رسانی شده بودقرار بود که اعزام تیمهای ملی کشورمان در تاریخ ۲۴  مرداد به…

    Picture-SMAL

     

     

    زمان اعزام تیمهای ملی به نانجینگ چین تغییر کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زمان اعزام اعضای تیمهای ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی نانجینگ چین تغییر کرد.

    طبق هماهنگیهای قبلی که به اعضای تیمهای ملی نیز اطلاع رسانی شده بودقرار بود که اعزام تیمهای ملی کشورمان در تاریخ ۲۴  مرداد به چین اعزام شوند که با تغییرات صورت گرفته، تاریخ این اعزام به ۲۱ مرداد موکول شده است.طبق شنیده ها ساعت پرواز ملی پوشان به چین ۲۱:۱۵ اعلام شده است.

    این تغییر برنامه در حالی صورت میگیرد که  سیده زهرا علوی و فاطمه جمالی فردونماینده دختر کشورمان که قرار بود در تاریخ ۲۴ مرداد به چین اعزام شوند هم اکنون در اصفهان  جهت حضور در مسابقات دسته یک بزرگسالان به سر برده که به این ترتیب می بایست امشب به تهران حرکت نمایند.

    متین لطف الله نسبی  وسروش امیری نیا دوبازیکن ملی پوش دیگر اعزامی به این مسابقات هم اکنون در اردوی تیم ملی در تهران به سر می برند به صلاحدید مربی تیم ملی در این مسابقات شرکت نکرده اند.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تغییر زمان اعزام تیمهای ملی تنیس روی میز به نانجینگ چین"
    1. امیرحسین فرهادی گفت:

      سلام تیم ملی درهمدان تمرین فشرده ای کرد که این تمرین ها در سالن ۶۰۰۰نفری انقلاب بودخودم درکنار ان ها تمرین میکردم و به ان ها تبریک میگویم که برای این مسابقه انتخاب شدند


    تازه ترین اخبار