امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۳:۵۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45399
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس روی میز انفرادی و آزاد نونهالان پسر کشور از صبح روز چهارشنبه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،دبیر هیئت تنیس روی میز استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در ارومیه گفت: مسابقات تنیس روی میز نونهالان پسر کشور از امروز با…

    مسابقات تنیس روی میز انفرادی و آزاد نونهالان پسر کشور از صبح روز چهارشنبه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،دبیر هیئت تنیس روی میز استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در ارومیه گفت: مسابقات تنیس روی میز نونهالان پسر کشور از امروز با حضور ۱۱۴ تنیس باز از ۲۰ استان کشور در سالن شش هزار برگزار می‌شود.

     

    علیرضا قلیزاده با اشاره به اینکه تنیس بازان کشور با ترکیب ۳۸ گروه سه نفره حضور دارند، افزود: در دیدارهای صبح امروز ورزشکاران گروه یک تا ۲۰ و در دیدارهای بعد از ظهر ورزشکاران گروه های ۲۱ تا ۳۸ به مصاف هم می‌روند.

     

    وی خاطر نشان کرد: در دور مقدماتی از ۱۱۴ بازی که انجام خواهد شد ۳۸ نفر ورزشکار در یک جدول حذفی به مصاف هم می‌روند.

     

    قلیزاده گفت: در پایان این مسابقات ۱۴ تنیس باز شامل ۱۰ نفر برتر این دوره از مسابقات و چهار نفر از تنیس بازان دسته برتر سال گذشته در نهایت برای انجام دیدارهای نهایی رو در روی هم می‌روند.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز استان یادآور شد: از این ۱۴ نفر هشت نفر به عنوان برترین‌های کشور به دسته یک کشور صعود کرده و شش نفر دیگر به مسابقات آزاد سال آینده صعود می کنند.

     

    قلیزاده با اذعان به اینکه این مسابقات با حضور صمد تدبیری مربی تیم ملی نونهالان کشور و به مدت سه روز در ارومیه ادامه دارد نیز اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح داوری و علمی مربیان نیز دوره های مختلفی در نظر گرفته شده است.

     

    وی ادامه داد: به همین منظور کلاس داوری درجه ۳ تنیس روی میز بانوان از ۲۶ تا ۲۸ مرداد و اقایان از ۲۹ لغایت ۳۱ مرداد در سالن شش هزار نفری ارومیه برگزار می‌شود.

     

    قلیزاده در ادامه گفت: کلاس مربیگری درجه ۳ تنیس روی میز نیز برای بانوان از ۱ تا ۶ شهریور و آقایان از ۵ تا ۱۰ شهریور در ارومیه برگزار خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات تنیس روی میز نونهالان پسر کشور در ارومیه"
    تازه ترین اخبار