امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۶:۵۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45413
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات تنیس روی میز آذربایجان غربی: ۸۰ درصد برنامه های ما تقویت سنین پایه است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،صمد امیر ذهنی روز چهارشنبه در حاشیه مسابقات نونهالان پسر کشور به میزبانی ارومیه، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور ورزشکاران بیش از ۲۰ استان کشور در این مسابقات نشانگر…

    امیر ذهنی

    رییس هیات تنیس روی میز آذربایجان غربی: ۸۰ درصد برنامه های ما تقویت سنین پایه است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،صمد امیر ذهنی روز چهارشنبه در حاشیه مسابقات نونهالان پسر کشور به میزبانی ارومیه، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور ورزشکاران بیش از ۲۰ استان کشور در این مسابقات نشانگر اهمیت به ورزش پایه کشور است.

    وی اظهار کرد: سطح کیفی و کمی مسابقات در حد بسیار خوبی است و تمامی تیم های شرکت کننده با انگیزه بسیار بالایی در این دوره از رقابتها شرکت کرده اند.

    وی افزود: خوشبختانه در چندین سال اخیر فعالیت قابل قبولی در رده سنی خردسالان و نونهالان داشته ایم که در این راستا کسب عناوین برتر و درخشش در مسابقات قهرمانی کشور حاصل زحمات مسئولان هیات استان و ارومیه و مربیان دلسوز و تلاشگر می باشد.

    امیر ذهنی ادامه داد: ما طی دو سال اخیر تمامی برنامه های مدون تقویم ورزشی فدراسیون و هیات استان را در رده سنی پایه به مرحله اجرا درآورده و به نتایج قابل قبولی نیز دست یافته ایم.

    مسابقات آزاد و رده بندی نونهالان پسر کشور از بیست و سوم مرداد ماه به میزبانی ارومیه آغاز و به مدت سه روز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه ادامه دارد.

    در این مسابقات ۱۱۴ بازیکن از ۲۰ استان کشور حضور دارند و در قالب ۳۸ گروه سه نفره با هم به رقابت می پردازند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رییس هیات تنیس روی میز آذربایجان غربی: ۸۰ درصد برنامه های ما تقویت سنین پایه است"
    تازه ترین اخبار