امروز: شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۱:۰۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45502
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   نفر سوم تنیس روی میز نونهالان کشور گفت: می خواهم در آینده مانند نوشاد عالمیان برای کشورم افتخارآفرینی کنم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عرفان فاخری روز پنجشنبه در حاشیه مسابقات نونهالان کشور به میزبانی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدت پنج سال است در این رشته فعالیت…

     

    نفر سوم تنیس روی میز نونهالان کشور گفت: می خواهم در آینده مانند نوشاد عالمیان برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عرفان فاخری روز پنجشنبه در حاشیه مسابقات نونهالان کشور به میزبانی ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدت پنج سال است در این رشته فعالیت دارم و در مسابقات سال گذشته موفق به کسب عنوان سومی قهرمانی نونهالان کشور شدم.

    وی اظهار کرد: چندین سال است که به اردوهای استعدادیابی تیم ملی نونهالان دعوت می شوم و سال گذشته در دیدار فینال مسابقات انتخابی رقابتهای نونهالان جهانی اتریش در عین ناباوری مقابل حریفی از تهران به نام امین احمدیان باختم و از راهیابی به این مسابقات بازماندم.

    ملی پوش نونهال ارومیه ای ادامه داد: رشته تنیس روی میز را خیلی دوست دارم و مطمئنم با پشتکار و تلاش شبانه روزی می توان به موفقیت و افتخار رسید.

    فاخری گفت: هم اکنون ۱۳ سال دارم و علاقه دارم در رشته تربیت بدنی ادامه تحصیل داده و به درجات عالی برسم.

    وی ادامه داد: از مربیانم آقایان احمد جعفری پور و صمد تدبیری که زحمات بسیار زیادی برایم کشیده اند تشکر می کنم و امیدوارم روزی برسد مزد زحمات خود و تمامی کسانی که برایم زحمت کشیده اند را با کسب مدال جبران کنم.

    مسابقات آزاد و رده بندی نونهالان پسر کشور با حضور ۱۱۴ ورزشکار از ۲۰ استان از روز بیست و سوم مرداد ماه در ارومیه آغاز و به مدت سه روز در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه ادامه دارد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نفر سوم تنیس روی میز نونهالان:می خواهم برای کشورم افتخارآفرین باشم"
    تازه ترین اخبار