امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۹:۳۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45510
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات دسته برتر نونهالان کشور در ارومیه به کار خود پایان داد وامین احمدیان بعنوان قهرمان این دوره از رقابتها شناخته شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات دسته برتر نونهالان کشور در ارومیه با حضور بهترینهای نونهالان کشور به پایان رسید و قهرمانان این مسابقات مشخص شدند. این مسابقات که بصورت دوره ای…

    images

    مسابقات دسته برتر نونهالان کشور در ارومیه به کار خود پایان داد وامین احمدیان بعنوان قهرمان این دوره از رقابتها شناخته شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات دسته برتر نونهالان کشور در ارومیه با حضور بهترینهای نونهالان کشور به پایان رسید و قهرمانان این مسابقات مشخص شدند.

    این مسابقات که بصورت دوره ای برگزار می شد با قهرمانی امین احمدیان از تهران به کار خود پایان داد.

    تفسیروتحلیل:

    حضور مربی تیم ملی نونهالان در این مسابقات بصورت مستقل راباتوجه به اعزام یک مربی از تهران با نونهالان باید به فال نیک گرفت.

    حضور دوبازیکن از هرمزگان در جمع هشت نفر اول  یکی از نکات جالب وقابل تامل این دوره از مسابقات می باشد.

    همچنین نباید ازحضور دو بازیکن اصفهانی در این رده بسادگی عبور کرد.

    بدلیل دوری بعد مسافت استان محل برگزاری مسابقات و همچنین عدم کمک مالی فدراسیون به هیئت های استانی بیش از نیمی از استانهای کشور در این مسابقات غایب بودند و حاضرین نیز با هزینه شخصی در این مسابقات حاضر شده بودند.

    متاسفانه با وجود حضور بازیکنان در حال رشد در این مسابقات باز هم تبلیغات یک سویه بر روی یک بازیکن خاص وکمرنگ کردن سایر بازیکنان یکی از نکات منفی تلقی می شود.همچنانکه با این روشهای اشتباه از تنیس روی میز ایران بجز نوشاد عالمیان چیزی باقی نمانده است!

    نتایج کلی بدست آمده در این مسابقات به شرح زیر است:

    رده بندی کلی رقبات ها به شرح زیر است:

    ۱-امین احمدیان(تهران)۲۴ امتیاز

     ۲-آریا امیری(کردستان)۲۳ امتیاز

    ۳-سید مهدی سرحدی(توابع تهران)۲۳ امتیاز

    ۴- علی اکبر شعاری(مازندران) ۲۳ امتیاز

    ۵- مرتضی رضایی (مرکزی) ۲۳ امتیاز

    ۶- رضا گنجی(قزوین) ۲۱ امتیاز

    ۷- مهراد عباس زاده (هرمزگان) ۲۰ امتیاز

    ۸- مهدی عباس زاده (هرمزگان ) ۱۹ امتیاز

    ۹- سامان ذلکی نژاد (خوزستان) ۱۹ امتیاز

    ۱۰ – میلاد عابدیان (اصفهان) ۱۸ امتیاز

    ۱۱- محمد صباغیان (اصفهان) ۱۶ امتیاز

    ۱۲- محمد نقوی (مازندران) ۱۵ امتیاز

    ۱۳- سامان خانزاده (قزوین) ۱۵ امتیاز

    ۱۴- علیرضا بابادیوند(خوزستان) ۱۴ امتیاز

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان رقابتهای دسه برتر نونهالان در ارومیه"
    1. mehdi گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عوامل برگزاری این مسابقات وتبریک به بازیکنان برتر، نکته ای قابل ذکر می باشدکه باعث مشکلات بسیاری برای بازیکنان برخی از شهرها شد – محل خوابگاه فاقد امکانات اولیه (خرابی آبسرد کن، گرمای هوا و نبودسیستم خنک کننده، تاریکی محل سرویهای بهداشتی) برای بچه های نونهال بود که همین امر مانع استراحت بچه ها در شب اول مسابقات گردید و با توجه به مسافت طولانی سفر زمینی ۹ساعته مابچه ها با اعصاب خراب وخستگی جسمی روحی مسابقات را آغاز نمودند.بدیهی است میزبانی مسابقات رده های سنی پایه بایستی با دقت بیشتری به استانهای داوطلب واگذار و قسمتی ازمبلغ اضافه ورودی صرف اختصاص خوابگاه مناسب گرددتا در آینده( مسابقات خردسالان قم) مجددا شاهد این گونه پذیرایی سطح پایینی از آینده سازان این رشته نباشیم.با تشکر ودودیان

    2. با عرض سلام خدمت همه دوستداران پینگ پنگ.
      بنده میخواستم این موفقیت ارزشمند رو به امین احمدیان و مهدی سرحدی تبریک عرض کنم.
      امین جان و مهدی جان انشاالله این موفقیت ها برای شماروزافزون و ادامه دار باشد.
      ناگفته نماند که باید از خانواده شما هم بابت تربیت چنین فرزندانی تقدیر کرد. همچنین از برادران و مربیان شما که همیشه پشتیبان و مشوقتان بوده اند نیز تشکر مینماییم.
      البته از میلاد نظامی هم که در این مسابقات شرکت کرد هم بخاطر تلاشی که داشت تشکر میکنم و به ایشان تبریک عرض میکنم و امیدوارم در رقابتهای بعدی موفق باشد.

    3. amidi گفت:

      با سلام نتایج اشتباه است اقای احمدیان با ۲ باخت اول اقای امیری با ۳ باخت دوم و اقایان سرحدی و شعاری ورضایی با ۴ باخت مقامهای سوم تا پنجم را کسب کردند. لطفا اصلاح فرمایید. در ضمن مربی محترم تیم ملی نونهالان در مسابقات ازاد و نیمی از بازیهای دسته برتر حضور داشتند و متاسفانه اکثر بازیهای دیدنی و نزدیک بهم را ندیدند.مهم انست که یادداشت برداری شده و نقاط ضعف و قدرت و تغییرات بازیکنان یادداشت شده و در طی جلساتی به مربیان استانی انها گوشزد شود تا برنامه تمرینی اتی خود را اصلاح و یا ادامه دهند. که اینکار یعنی ارتباط با مربی واقعی افراد بسیار با اهمیت است.

    4. amidi گفت:

      با سلامی مجدد .از گزارش فدراسیون اینطور بر میاید که نفرات ۲ تا ۵ همگی ۳ باختی بوده اند و بدلیل پیروزی اریا امیری بر هر سه نفر هم امتیازی اش ایشان دوم شده اند

    5. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      ضمن عرض تبریک به همه آینده سازان کشور عزیزمان
      امیدوارم مسابقات خردسالان هم مثل نونهالان از قهرمانی به اوپن تغییر پیدا نکنه.


    تازه ترین اخبار