امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۴:۲۳  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45528
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز استان همیشه قهرمان کردستان یک تیم در لیگ برتر جوانان و امید حضور خواهد داشت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،استان کردستان که در تنیس روی میز کشور همواره قهرمان خیز بوده واز پتانسیلهای بسیر برجسته ای برخور  می باشد برای اولین بار در تاریخ این…

    Untitled

    6deea91f-79f1-462e-b27c-14290c163aa5_20130320_133411

    برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز استان همیشه قهرمان کردستان یک تیم در لیگ برتر جوانان و امید حضور خواهد داشت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،استان کردستان که در تنیس روی میز کشور همواره قهرمان خیز بوده واز پتانسیلهای بسیر برجسته ای برخور  می باشد برای اولین بار در تاریخ این رشته یک تیم تحت عنوان شهرداری بانه با همت شهردار دوست داشتنی و محبوب این خطه وهمچنین همراهی شورای محترم شهر این خطه در بخش جوانان و امید در لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

    شهردار محترم و ورزش دوست بانه جناب مهندس  نژاد جهانی که مطمئنا در روزهای آیند ه از ایشان بیشتر خواهیم شنید با درایت و طی یک عملکرد کارشناسی و بحق تصمیم به حمایت و پشتیبانی از رشته همیشه موفق استان کردستان یعنی تنیس روی میز گرفته است.

    مهندس نژاد جهانی تصمیم گرفته با همکاری وپشتیبانی شورای محترم  این شهر در رده جوانان و امید تیمی متشکل از پتانسلهای سربلند اما گاها مظلوم آن دیار قهرمانان در لیگ برتر داشته باشد.

    همچنین جا دارد تا از رئیس هیئت دوست داشتنی و با معرفت شهرستان بانه جناب آقای ظاهر شلانی عزیز در این خصوص تشکر ویژه و اختصاصی داشته باشم.مطمئنا افراد نادری همچون آقای  شلانی در هر جا که باشند منشاءخیر وبرکت خواهند بود خصوصا برای تنیس روی میزکردستان و کشور.

    یقینا این تیم زیر سایه مدبرانه آقای جمیل للطف الله نسبی میتواند نوید بخش روزهای خوب وبیاد ماندنی برای این دیار قهرمانان باشد.

    بزودی با شهردار محترم وورزش دوست بانه مصاحبه ای را انجام خواهیم داد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برای اولین بار در تاریخ جوانان و امید/شهرداری بانه نماینده لیگ کردستان"
    1. هيوا راد گفت:

      جای بسی خوشحالی است که چرخه ورزشی چون پینگ پنگ دوباره به حرکت درامد . ازحمایت بی دریغ آقای جهانی وهمت والای آقای ظاهر شلانی کمال تشکر راداریم.(هیوا )

    2. نادر جلوزان گفت:

      باسلام من هم به اقای جهانی که پینگ پنگ استان را حمایت کردند تشکر میکنم امیدوارم در کنار خانواده محترمشان همیشه سالم و عمر با عزتی داشته باشند

    3. فرشید کم آزار گفت:

      باسلام وعرض ادب
      از شهردار محترم بانه آقای نژاد جهانی وریئس محترم هیات بانه آقای شلانی تشکر میکنم وامیدوار همیشه سرافرازو سر بلند باشید

    4. شهریار سعیدیان گفت:

      با سلام و عرض ادب
      جای دارد از زحمات فراوان و بی دریغ دوست گرامی جناب آقای ظاهر شلانی تشکر نمایم و حمایت جناب آقای جهانی از این رشته ورزشی که همواره افتخارآفرینی را برای استان کردستان به همراه داشته مایه مباهات بوده و سزاوار قدردانی.

    5. دلیر محمدی گفت:

      با سلام
      با سپاس فراوان از آقای جهانی و دوست خوبم آقای شلانی که همواره یار و یاور ورزش بانه بوده و امیدوارم که مدیران دیگر سازمانها و ادارات استان کردستان مثل آقای جهانی از خودشون جسارت نشون بدن تا ورزش استان از این وضعیت بد مالی بیرون بیاد.
      بژی کاک ظاهر
      با تشکر


    تازه ترین اخبار