امروز: شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۷:۴۰  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45621
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   قهرمان تنیس روی میز نونهالان کشور گفت: راهیابی به رقابت های المپیک مهمترین هدفی است که همواره به آن فکر می کنم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امین احمدیان عصر روز جمعه پس از کسب مقام قهرمانی مسابقات نونهالان پسر کشور که به میزبانی ارومیه برگزار شد، در گفت و گو با…

     

    قهرمان تنیس روی میز نونهالان کشور گفت: راهیابی به رقابت های المپیک مهمترین هدفی است که همواره به آن فکر می کنم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،امین احمدیان عصر روز جمعه پس از کسب مقام قهرمانی مسابقات نونهالان پسر کشور که به میزبانی ارومیه برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سطح مسابقات بسیار خوب بود و رقابت سختی با حریفان خود داشتم.

    بازیکن نونهال کشور اظهار کرد: مدت چهار سال است که در این رشته فعالیت دارم و تاکنون موفق به کسب چندین مقام قهرمانی در مسابقات متعدد شده ام.

    وی گفت: سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی بیرجند، موفق به کسب مقام قهرمانی شدم و در ادامه در رقابتی که در مجموعه ورزشی انقلاب تهران و در آکادمی پینگ پنگ برپا شده بود به مقام نخست رسیدم.

    وی در ادامه در خصوص کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات استعدادیابی نونهالان جهان به میزبانی اتریش افزود: سطح کیفی مسابقات در حد بالایی بود و از هر کشور یک نماینده حضور داشتند.

    وی ادامه داد: رقابت ها در دو دور برگزار شد که در دور اول جزو ۱۶ نفر برتر قرار گرفتم و در دور دوم در دیدار فینال با شکست در برابر حریفی از فرانسه موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدم.

    احمدیان ۱۲ سال دارد و امسال در مقطع اول راهنمایی تحصیل می کند و تصمیم دارد تا سن ۴۰ سالگی به صورت حرفه ای پینگ پنگ بازی کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمان نونهال تنیس روی میز: هدف اصلی من حضور در رقابتهای المپیک است"
    1. اميررضا محمدزاده گفت:

      به امین عزیز تبریک می گویم آقای علوی تصاویر وفایل مسابقات نونهالان در ارومیه سالم به دستتون رسید ؟

    2. amidi گفت:

      با سلام ایشان بازیکن بسیار خوش فکر و خلاقی است و ثبات روانی خاصی در بازی دارد که از این سن بعید است مسلما اینده روشنی در انتظار اوست .بازیهای زیبایی از او دیدم که تقریبا در تمامی بازیهای برابر به لطف همین ثبات روحی و ارامش پیروز شد.


    تازه ترین اخبار