امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۱:۰۳  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 45661
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه مسابقات تنیس روی میز المپیک آسیایی نانجینگ چین پسران ملی پوش کشورمان با دومین پیروزی برابر حریفان خودهمراه بود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در ادامه این مسابقات بازیکنان کشورمان به مصاف حریفان رفته و باکسب دومین پیروزی برابر آنان شانس خود را برای حضور در دور بعدی این مسابقات بیشتر…

    در ادامه مسابقات تنیس روی میز المپیک آسیایی نانجینگ چین پسران ملی پوش کشورمان با دومین پیروزی برابر حریفان خودهمراه بود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در ادامه این مسابقات بازیکنان کشورمان به مصاف حریفان رفته و باکسب دومین پیروزی برابر آنان شانس خود را برای حضور در دور بعدی این مسابقات بیشتر کردند.

    در این دیدارها ابتدا متین لطف الله نسبی برابر بازیکن قزاقستان قرار گرفت.با وجود اینکه این بازیکن قزاق دارای رنکینگ جهانی ۵۸۶ بود وآمار و ارقام نشان از پیروزی این حریف قزاق داشت اما درنهایت این غیرت و جسارت جوان کردستانی بود که توانست به نتیجه نفس گیر ۳بر۲ از سد این حریف قدرتمند گذشته ودومین پیروزی خود را کسب کرد.

    اصل جدول و ریز نتایج این دیدار در ادامه آمده است:

    61

    در دیگر دیدار این مسابقات سروش امیری نیا دیگر ملی پوش خوزستانی کشورمان بود که برابر حریفی از فسطین قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۳بر صفر از سد این حریف خود گذشته تافردا شانس خود را برابر حریف سنگاپوری خود که دارای رنکینگ جهانی ۶۵۸ می باشد آزمایش کند.

    اصل جدول و ریز نتایج این دیدار در ادامه آمده است:

    32

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "المپیک آسیایی نانجینگ چین/صعود پسران به دور بعدی(۱۲)"
    1. Kk گفت:

      تا حالا گل کاشتن بخصوص سروش که واقعا اوردمون دمش گرم :))

      مرسی.

    2. amidi گفت:

      با سلام به تمامی اعضای تیم و مربیان محترمشان تبریک میگویم


    تازه ترین اخبار